17
پنج شنبه 12 خرداد 1401
شماره 8511
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دشمنی ادامه دارد

جنگ نیابتی رئال و پاریس در پنجره نقل‌وانتقالاتی
دیروز و پریشب چند اتفاق نقل‌وانتقالاتی دیگر در فوتبال اروپا رخ داد. رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن همچنان به دشمنی و رقابت ادامه می‌دهند.
ویژه
شاید در مورد توانایی‌های فنی نویدکیا تردیدها و مباحث زیادی وجود داشته باشد، اما همه ایران محرم را به‌عنوان یکی از باشخصیت‌ترین مربیان فوتبال کشور قبول دارند.
آرش رضاوند بعد از جدایی قرضی از استقلال و حضور در فولاد خوزستان، روزهای خوبی را در تیم جدیدش تجربه کرد.
این داستان رفت و برگشت بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی هم خیلی جالب بود.
امیرحسین فیروزپور کشتی‌گیر وزن 92کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که در مسابقات قهرمانی آسیا 2022مغولستان با اقتدار مدال طلا را کسب کرد، هفته آینده در تورنمنت توریخانوف قزاقستان روی تشک می‌رود.
«لغو شد.» دیگر نمی‌دانیم این چندمین بار است که این جمله را در کنار دیدارهای تدارکاتی تیم ملی می‌شنویم.
تیم ملی امید ایران، در اولین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال زیر 23سال قهرمانی آسیا، مقابل قطر به تساوی‌

تضمین ملی

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار همشهری به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های ملی چراغ سبز نشان داد
تیتر یک
دیروز وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال خبرنگار همشهری درخصوص حضور بانوان در استادیوم، از تدوین طرحی برای این کار در بازی‌های ملی و فراهم شدن بستر این اتفاق بزرگ صحبت کرده است.
انتخاب فرهاد؛ خداحافظی در اوج؟

انتخاب فرهاد؛ خداحافظی در اوج؟

شایعه رفتن فرهاد مجیدی از استقلال کاملاً جدی است حتی برخی رسانه‌ها از جواد نکونام به‌عنوان سرمربی بعدی آبی‌های پایتخت یاد می‌کنند
چند روز بعد از برگزاری یک جشن قهرمانی باشکوه در ورزشگاه آزادی، حالا برای استقلالی‌ها هیچ‌چیز مهم‌تر از پاسخ به این سؤال نیست؛ فرهاد مجیدی می‌ماند یا می‌رود؟
جاودانه پاریس
جاودانه پاریس
رافائل نادال با پیروزی حیاتی برابر نواک جوکوویچ، بار دیگر ثابت کرد بهترین تنیسوری است که اوپن فرانسه به‌خود دیده است
پاریس را در سراسر دنیا با برج ایفل می‌شناسند، اما همین که نام تنیس و پاریس در کنار هم بیاید، این نام رافائل نادال است که می‌درخشد.
آخرین بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 01-1400 امشب برگزار می‌شود. 5بازی امشب در حالی برگزار می‌شود که تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده مشخص شده و فقط در رتبه‌های دوم تا پنجم رقابت همچنان ادامه دارد. دو تیم فولاد و گل‌گهر بر سر رتبه چهارم رقابت می‌کنند و پرسپولیس و سپاهان هم برای نایب‌قهرمانی می‌جنگند.

در انتظار لیگ ملت‌های اروپا

پیش بازی
امشب ساعت 23:15 امشب دیداری فوق جذاب بین اسپانیا و پرتغال در چارچوب همین رقابت‌ها و از گروه2برگزار می‌شود، جایی که کریستیانو رونالدو با ستارگان پرشمار پرتغالی به اسپانیا برمی‌گردد.

منهای فوتبال/دختران والیبال ایران در راه آسیا

تیم والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دیروز عازم تایلند شد.

پخش زنده روز

لیگ برتر ایران - هفته 30
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
این چند روز اخیر شایعات زیادی در مورد قطع همکاری باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان به گوش می‌رسید. در نهایت هم این گمانه‌زنی‌ها با اظهارات مدافع راست قرمزها در یک برنامه تلویزیونی قوت گرفت؛ اینکه او گفت هنوز پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرده و بعد هم مشاجره تندی بین رامین و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در فضای رسانه‌ای در گرفت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8511