17
شنبه 7 اسفند 1400
شماره 8448
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جام تختی به خط پایان رسید

چهل‌ودومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان‌‌پهلوان غلامرضا تختی، از صبح روز چهارشنبه 4اسفندماه در سالن 2500نفری مجموعه بوستان اهواز آغاز شد و تا روز گذشته 6اسفندماه ادامه داشت.
ویژه
بوندس لیگا آلمان
تیم شهرداری ارومیه با 2شکست سنگین مقابل پیکان تهران از لیگ برتر خارج شد تا حسرت مردم والیبالیست و والیبال‌دوست ساحل دریاچه شورچی‌چست برای رسیدن به کاپ قهرمانی ۳۰ساله شود.
پروژه جذب مهاجم خارجی توسط پرسپولیس بارها با مشکل مواجه شده اما به‌نظر می‌رسد این طلسم در حال شکسته شدن است.
سقوط از لیگ قهرمانان به لیگ اروپا برای بارسلونا یک موهبت بود.

یزدانی و مرادمند کاندیدای جام‌جهانی هستند

مهدی مهدی‌پور که امسال بهترین نمره را در بین بازیکنان استقلال داشته، می‌گوید داستان سربازی کار کسانی است که در زمین حریف استقلال نمی‌شوند و بیرون از زمین اذیت‌شان می‌کنند
گفت و گو
مهدی مهدی‌پور، هافبک دفاعی استقلال یکی از بهترین بازیکنان این فصل تیمش بوده که در خط میانی همراه با زبیر نیک‌نفس زوج موفقی را تشکیل داده است و یکی از دلایل موفقیت آبی‌پوشان محسوب می‌شود.
طارمی علیه VAR

طارمی علیه VAR

پنالتی مهاجم ایرانی، آینده کمک‌داور ویدئویی را به خطر انداخت
مهدی طارمی غیبتش در دیدار رفت پورتو مقابل لاتزیو را با یک‌گل و یک‌پاس‌گل جبران کرد.
هاشمی مقصر شکست از قزاقستان؟
هاشمی مقصر شکست از قزاقستان؟
تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی در تهران باخت. هرچند تیم به‌خاطر کرونا چند بازیکن را نداشت، اما گفته می‌شود شکست تیم به‌خاطر اشتباهات سرمربی بوده است
مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال سعی می‌کند شکست تیمش به قزاقستان را اتفاقی عادی جلوه بدهد اما بیشتر کارشناسان این باخت را نتیجه اشتباهات خود او می‌دانند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تساوی خانگی برابر ذوب‌آهن و اختلاف 13امتیازی با صدر جدول، تقریبا امیدهای سپاهان برای قهرمانی در این فصل را تبدیل به یاس کرده است.
لیگ برتر آرامش پیش از توفان است. این هفته بازی دندانگیری نداریم اما از هفته آینده اوضاع متفاوت خواهد بود.