• شنبه 7 اسفند 1400
  • السَّبْت 24 رجب 1443
  • 2022 Feb 26

پیشنهاد اولیه افزایش مزد؛ 60درصد

در اقتصاد متورم ایران، برای حفظ قدرت خرید دستمزد کارگران و جلوگیری از کاهش سطح معیشتی آنها نسبت به ابتدای سال1400، حداقل مزد و مزایای یک خانوار کارگری باید تا حدود 60درصد افزایش پیدا کند؛

غرب، اوکراین را تنها گذاشت

نیروهای نظامی روسیه، عصر دیروز، بعد از یک روز نبرد در همسایه شرقی و با وجود محکومیت جهانی، خود را به کی‌یف، پایتخت اوکراین رساندند.

اوکراین، عصر موشک‌ها نه گفتمان‌ها

جنگ شروع شد. این مهم‌ترین خبری بود که در ۴۸ساعت گذشته در خروجی تمام رسانه‌های دنیا قرار گرفت. روسیه برخلاف بسیاری از تحلیل‌ها، به اوکراین حمله کرد.

امنیت و منافع‌ملی حرف اول و آخر

بیش ‌از یک ماه بود که هر روز صبح که شهروندان روسیه و اوکراین از خواب بیدار می‌شدند، منتظر این خبر بودند که نتیجه لشکرکشی و صف‌آرایی نظامی آنها در مرزهای مشترک، به یک درگیری و اقدام نظامی کشیده شده‌است یانه؟

سقوط رعایت پروتکل‌ها؛ صعود فوتی‌ها

تنها 3هفته تا پایان سال باقی‌مانده و به تأکید بسیاری از متخصصان احتمالا تا آغاز تعطیلات نوروز، پیک اومیکرون در کشور فروکش خواهد کرد.

خیز گیشه برای بلیت ۵۰هزار تومانی

در صورت موافقت سازمان سینمایی با پیشنهاد سینماداران و تهیه کنندگان، بهای بلیت سینماها در سال۱۴۰۱، ۶۶درصد رشد می‌کند.
غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با همشهری:

سفره مردم را به مذاکرات گره نزده‌ایم

غلامعلی حدادعادل چهره شناخته شده فرهنگی کشور است و کمتر مسئولی در تراز اول کشور وجود دارد که با او در ارتباط نباشد؛ اظهارات و نقطه نظرات حدادعادل اگرچه در حوزه فرهنگی بیشتر نُمود داشته است اما نظرات وی در مسائل سیاسی هم محل رجوع و اعتنای بسیاری از نخبگان کشور است.

افزایش اختیار استانداران، مقدم بر تقسیم استان‌ها

نجات از عمق چاه 40متری پس از 6روز

معلولیت ضربدر محرومیت