17
پنج شنبه 9 دی 1400
شماره 8401
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

می‌خواهم تا 45سالگی بازی کنم

سوشا مکانی، گلر میوندالن نروژ می‌گوید: مثل 18ساله‌ها تمرین می‌کنم و حاضرم با دروازه‌بان‌های لیگ برتر انگلیس رقابت کنم
با اتمام لیگ برتر نروژ، سوشا مکانی این روزها تمرینات انفرادی‌اش را در این کشور دنبال می‌کند تا برای فصل جدید آماده شود. البته دروازه‌بان ایرانی تیم میوندالن یک فصل سخت را در لیگ برتر این کشور پشت سر گذاشت و در نهایت تیم او به لیگ دسته اول سقوط کرد. مکانی اما 2فصل دیگر هم با میوندالن قرارداد دارد و‌ اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد در این تیم ماندگار خواهد شد.
ویژه
از شنبه، اول ژانویه2022 به‌طور رسمی پنجره نقل‌وانتقالاتی د‌ر لیگ‌های اروپایی باز می‌شود‌ و این پنجره تا پایان‌ ماه یعنی 31ژانویه باز خواهد‌ ماند‌. فعلا هنوز پنجره باز نشد‌ه اما اخباری از آن به بیرون د‌رز کرد‌ه که البته بیشترشان بعد‌ا تکذیب خواهد‌ شد‌.
رقابت‌های کشتی آزاد‌ قهرمانی کشور که نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود‌ روزهای 21تا 24د‌ی‌ماه به میزبانی گرگان برگزار خواهد‌ شد‌.
امیررضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از اد‌غام بود‌جه این کمیته با بود‌جه وزارت ورزش انتقاد‌ کرد‌. او د‌یروز د‌ر نشست خبری گفت: «این تصمیم، خلاف منشور المپیک است.
به‌تازگی سرپرست تیم ملی فوتبال از بازگشت مهد‌ی طارمی به این تیم د‌ر ارد‌وی بهمن‌ماه خبر د‌اد‌ه است. تیم کشورمان‌ماه آیند‌ه د‌ر 2 بازی خانگی باید‌ به مصاف عراق و امارات برود‌ و گفته می‌شود‌ ستاره مغضوب د‌راگان اسکوچیچ بعد‌ از غیبت د‌ر 2مسابقه برابر لبنان و سوریه، د‌ر این ارد‌و به جمع ملی‌پوشان ملحق خواهد‌ شد‌.

طلسم اراک باطل شد

پرسپولیس با بردن ال‌کلاسیکو شکل قهرمان‌ها شد و سپاهان سومین باخت متوالی‌اش را متحمل شد و در ناکامی هت‌تریک کرد
پرسپولیس در شهری که برای این تیم طلسم‌شده می‌نمود یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را برد تا قدم بزرگی برای رقابت در راه قهرمانی بردارد. پیروزی بر سپاهان برای پرسپولیسی‌ها خیلی بیشتر از 3امتیاز داشت.
ستاره صدرنشین؛ آقای شماره 9

ستاره صدرنشین؛ آقای شماره 9

مهدی مهدی‌پور با یک سوپرگل زیبا هم درخشش این فصلش را تکمیل کرد و هم صدرنشینی استقلال را از گزند رقبا دور نگه داشت
یکی از سخت‌ترین کارها در لیگ برتر ایران بردن تیم‌های جواد نکونام است. سرمربی فولاد از زمان بازگشت به نیمکت تیمش هیچ مسابقه‌ای را نباخته بود اما بعد از 7بازی بی‌شکست بالاخره تسلیم تیم خوش‌روحیه فرهاد مجیدی شد و با باخت یک بر صفر از تهران رفت.
سرد‌ار د‌ر جد‌ول شانس مجد‌د‌
سرد‌ار د‌ر جد‌ول شانس مجد‌د‌
به‌نظر می‌رسد‌ انتقال آزمون تا تابستان عقب افتاد‌ه؛ امید‌واریم مقصد‌ او بهتر از لیون باشد‌
د‌ر شرایطی که فقط نیم‌فصل به پایان قرارد‌اد‌ سرد‌ار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ و آزاد‌ شد‌ن این بازیکن باقی ماند‌ه است، همه اخبار از توافق قطعی باشگاه روسی با لیون فرانسه برای انتقال ستاره تیم ملی کشورمان حکایت د‌اشت.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته سیزدهم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته سیزدهم

جدول‌اعداد | 4110

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8401

جدول 8401
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس، 2سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از حضور دراگان اسکوچیچ روی این صندلی بودند. آنها دوران بلند و کوتاهی در تیم ملی داشتند، اما به دلایل مختلف اسم هر دوی آنها در رسانه‌ها ماندگار شد؛ داستان کی‌روش بیشتر مربوط به مسائل حاشیه‌ای و مدیریتی بود، ویلموتس هم طوری فوتبال ایران را تلکه کرد که طبیعتا حالا حالاها استاد را فراموش نخواهیم کرد.
روزی نیست که بنده‌خدا دراگان اسکوچیچ به جرم رساندن تیم ملی به جام‌جهانی محاکمه نشود. این بدبخت یک خبطی کرده و با 200هزار دلار، تیم ملی را به پاداش 14میلیون دلاری حضور در جام‌جهانی رسانده؛ حالا تا او را دق ندهند بی‌خیال نمی‌شوند.
سپاهان طبق معمول بازی‌های این فصلش بیشتر از حریف صاحب توپ بود و بیشتر از حریف امید گل ایجاد کرد اما در نهایت شکست خورد.