21
پنج شنبه 9 دی 1400
شماره 8401
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لایروبی جوی‌های خیابان ظفر به‌صورت مستمر انجام می‌شود

پاسخ مسئولان
روابط‌عمومی منطقه 3شهرداری تهران «پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان  جوی‌های کثیف و موجودات موذی در منطقه3» در ستون با مردم روز 17آذرماه پاسخ داده است:
ویژه
تحقیقات پلیس درخصوص اسیدپاشی به زنان و دختران در شهریار، به دستگیری فرد سابقه داری منجر شد که 10روز قبل از کمپ ترک اعتیاد، مرخص شده است.
حمله سگ‌های ولگرد به پسر 4.5ساله‌ای در یکی از روستاهای بیرجند حادثه هولناکی را رقم زد و به قیمت جان او تمام شد.
تعقیب و گریز میان پلیس و راننده پژوپارس با دستگیری راننده فراری و کشف راز سرقت 10میلیارد تومانی از 15خانه در تهران خاتمه یافت.
عامل جنایت در شرق تهران هنگام تهدید همخانه‌اش ناخواسته اعتراف کرد که مرتکب قتل شده است

خاطره گویی قاتل دستش را رو کرد

جوانی که 4سال قبل در جریان درگیری دسته جمعی در شرق تهران مرتکب قتل شده و از آن زمان زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفته بود، وقتی با همخانه‌اش دچار اختلاف شد ناخواسته اسرار جنایت قدیمی را فاش کرد و همین موضوع باعث دستگیری‌اش شد.
جزئیات خروج قطار باری تهران- شمال از ریل

جزئیات خروج قطار باری تهران- شمال از ریل

قطار باری تهران - شمال در حوالی سوادکوه از خط خارج شد و این مسیر را مسدود کرد.به‌گزارش همشهری، این حادثه ساعت 2بامداد دیروز چهارشنبه در راه‌آهن تهران - شمال، در نزدیکی روستای جوارم از توابع شهرستان سوادکوه اتفاق افتاد و در جریان آن، قطار باری از خط خارج شد.
نجات ۸ صیاد گرفتارشده در آب‌های جاسک
نجات ۸ صیاد گرفتارشده در آب‌های جاسک
8صیاد که بدون توجه به هشدارها شبانه برای صید ماهی به دریا رفته بودند، در شرایط سختی گرفتار شدند و در یک‌قدمی مرگ قرار گرفتند
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اغلب تاکسی‌ها و ون‌های خط رسالت به ونک در ساعات اوج تردد به‌خصوص عصرها نیستند و وقتی اعتراض مسافران را می‌شنوند ترافیک را بهانه می‌کنند