17
یکشنبه 25 مهر 1400
شماره 8338
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
ویژه
محمدرضا گرایی همانطور که نیت کرده بود، مدال طلایش را به شهید گمنام هدیه کرد. گرایی فرنگی‌کار 67کیلوگرم تیم ملی است که 2ماه بعد از قهرمانی در بازی‌های المپیک توکیو، در مسابقات قهرمانی جهان هم طلا گرفت.
بعد از آخرین بازی تیم ملی و تساوی مقابل کره‌جنوبی، انتقاداتی از سرمربی تیم‌ملی شد که بیشتر آنها معطوف به عدم‌استفاده درست از بازیکنان ذخیره بود.
سامان قدوس در زمره فوتبالیست‌های «جذاب» به شمار می‌آید. توانایی‌های فنی‌اش درخور توجه است، جای خوبی بازی می‌کند و قیافه‌اش هم از او کاراکتری دوست‌داشتنی‌تر می‌سازد.
در روزهایی که باشگاه بارسلونا از پس هزینه‌های مربوط به اخراج رونالد کومان برنمی‌آید، این تیم در لالیگا باید از شوک نتایج اخیر خارج شود.
امروز نخستین بازی نیوکاسل در عصر مالکان میلیاردر جدید این باشگاه برگزار می‌شود و این تیم که تنها 3‌امتیاز در این فصل جمع‌آوری کرده، به مصاف تاتنهام می‌رود.
مشب ماسیمو آلگری باید پیه رقابت با مورینیو را به تن خود بمالد. مورینیو درون و بیرون زمین فوتبال معمولا با مربیان درگیر می‌شود.

دکتر هم به داد اوله نرسید

مارکوس رشفورد یا همان دکتر منچستری‌ها و مگوایر برگشتند اما فایده‌ای نداشت و منچستر یونایتد با رونالدو و دیگر ستاره‌هایش مقابل لستر تحقیر شد اوله‌ گونار سولسشائر حالا یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شده است
اوله‌گونار سولسشائر نخستین گام در تونل وحشت منچستر در 6دیدار سخت پیش‌روی این تیم را با شکستی فاحش به لستر آغاز کرد و از همان گام اول در تونل وحشت به وحشت افتاد.
از تیرو کمان تا معاونت ورزش زنان

از تیرو کمان تا معاونت ورزش زنان

مریم کاظمی‌پور با سابقه نایب‌رئیسی در فدراسیون تیروکمان جانشین فرهادی‌زاد در معاونت زنان وزارت ورزش شد
مریم کاظمی‌پور با هدف بالا بردن انگیزه ورزشکاران، سرپرستی معاونت زنان وزارت ورزش و جوانان را به‌عهده گرفت.
تنیس ایران، نصفه در دیویس‌کاپ!
تنیس ایران، نصفه در دیویس‌کاپ!
از 6بازیکن تیم ملی دیویس‌کاپ ایران، برای 3 بازیکن ویزا صادر نشده است بعضی‌ها مدیر روابط بین‌الملل و فدراسیون بحرین را مقصر این اتفاق می‌دانند
تیم تنیس ایران برای بازی در دسته 4 آسیا هم با مشکل روبه‌رو می‌شود؟
فصل جدید لیگ برتر ایران از 2روز دیگر آغاز می‌شود. برخلاف فصل گذشته که لیگ برتر شاهد حضور سرمربیان جدید و تازه‌واردی به این رقابت‌ها بود، فصل جاری با رقابت 16سرمربی آغاز می‌شود که همگی در کارشان پرسابقه هستند و در لیگ برتر هم سابقه سرمربیگری دارند.

خرید خارجی، از قعر جدول

فرهاد مجیدی وعده داده بود به‌زودی 3 بازیکن خارجی به فهرست این تیم اضافه خواهد شد و در همین راستا، نخستین نفر قراردادش را به‌طور رسمی امضا کرد.

ذره‌بین روی این 5 نفر

همین روزها مسابقات بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود و بعد از 3‌ماه تعطیلی کلافه‌کننده، هیجان بالا می‌گیرد.

لیگ برتر

لیگ برتر
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
طبیعتا وقتی گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست آسیا روی اشتباه خط دفاعی چیزی حدود یک نیمه با دروازه‌بان ایران تک به تک می‌شود، انتقاد از گلری که گل خورده خیلی محلی از اعراب ندارد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8338