17
پنج شنبه 22 مهر 1400
شماره 8336
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رقبای ایران و کره؛ شاخ‌های شکسته

سوای ایران و کره که این هفته با هم مساوی کردند، بین 4تیم دیگر گروهA کوچک‌ترین اثری از یک تیم مدعی برای صعود دیده نمی‌شود
تساوی با کره‌جنوبی، فاصله 7امتیازی ایران با تیم سوم گروهش را به 5امتیاز کاهش داد.
ویژه
با تساوی ایران مقابل کره‌جنوبی، حالا عربستان تنها تیمی است که در مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا هر 4بازی‌اش را برده و صددرصد امتیازات را به‌دست آورده است.
کره‌جنوبی در حالی بعد از سال‌ها موفق شد در یک بازی رسمی دروازه تیم ملی ایران را باز کند که خط دفاع ما به شکلی عجیب روی فرار سون هیونگ مین جا ماند و کاری کرد که مهاجم زهردار کره 30متر با علیرضا بیرانوند تک‌به‌تک شود.
بعضی خبرهای خوب هستند که پشت ظاهر مثبت‌شان، حرص آدم را در می‌آورند. از این دست اخبار، می‌توان به گزارش‌های مربوط به پرداخت طلب بازیکنان و مربیان خارجی باشگاه‌ها اشاره کرد.
فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال درصدد اضافه‌کردن 3بازیکن خارجی به تیمش است و روز گذشته اکثر سایت‌‌های خبری از 2خرید احتمالی آبی‌ها رونمایی کردند.
ما می‌توانستیم کره‌جنوبی را ببریم، اگر نیمه اول را هم مثل نیمه دوم بازی می‌کردیم یا حداقل در همان وقت دوم، یکی از دو توپی که به تیر خورد وارد دروازه می‌شد.
یکی از پرتکرارترین اسم‌هایی که بعد از بازی ایران و کره‌جنوبی شنیدیم، سامان قدوس بود؛ بازیکنی که به میدان نرفت، اما نامش بیشتر از بسیاری از نفرات اصلی در محافل فوتبالی شنیده شد.

‌بنا به من می‌گوید «مرد یخی»

محمدرضا گرایی از رازهای قهرمانی‌اش در جهان و المپیک می‌گوید؛ از خونسردی عجیبش که همه را جان‌به‌لب کرد تا کام‌بک‌های هیجان‌انگیزی که باعث شد اتحادیه جهانی لقب «ققنوس» را به او بدهد
محمدرضا گرایی در فاصله 2 ماه، طلای المپیک و جهان را کسب کرد و نشان داد حالا حالاها می‌توان روی او حساب کرد. در تیم کشتی ایران او را مرد یخی صدا می‌کنند و اتحادیه جهانی به او لقب ققنوس داده است.
دوئل ایران-آمریکا در تگزاس

دوئل ایران-آمریکا در تگزاس

کشتی‌گیران ایران و آمریکا بهمن‌ماه مسابقه‌ای دوستانه برگزار می‌کنند که مصاف هیجان‌انگیزی میان ستاره‌های 2کشور خواهد بود؛ حتی گیبل استیوسون هم وسوسه شده تا برای این مسابقه از کشتی‌کج به کشتی آزاد برگردد
در جریان رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی که به میزبانی کشور نروژ در شهر اسلو برگزار شد، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران و بروس بومگارتنر، رئیس فدراسیون کشتی آمریکا با یکدیگر ملاقات کردند.
اتفاق تکراری رکوردهای جدید کریس
اتفاق تکراری رکوردهای جدید کریس
رونالدو باز هم کلی رکورد به نام خودش ثبت کرد چرا او از زدن رکوردهای تازه خسته نمی‌شود؟
می‌دانیم از خواندن رکوردزنی‌های کریستیانو رونالدو خسته شده‌اید اما انگار خودش از ثبت رکوردهای جدید خسته نمی‌شود. او که مدتی است از رکورد پله به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ و رکورد علی دایی در تعداد گل‌های ملی عبور کرده، دست‌بردار نیست.
تیم پرسپولیس برای برگزاری بازی با الهلال قرار بود ظهر دیروز با پروازی اختصاصی راهی عربستان شود اما این پرواز به شکل غم‌انگیزی کنسل شد و سرخپوشان بعد از معطلی 5ساعته در فرودگاه به هتل برگشتند!

ویروس جهش‌‌یافته فیفا

درحالی‌که روزهای سخت سولسشائر در منچستریونایتد آغاز شده، سرمربی نروژی این تیم 2مدافع اصلی و گران‌قیمت خود را برای 6بازی دشوار آینده در اختیار ندارد.

روزهای خوب دانمارک

یک خبر بد برای تیم‌های حاضر در جام جهانی زمستان آینده در قطر؛ به‌دلیل برگزاری این رقابت‌ها در وسط فصل، لیگ‌های باشگاهی، تیم‌های ملی حاضر در این مسابقات تنها یک‌هفته پیش از آغاز جام‌جهانی مجاز به استفاده از بازیکنان اروپایی خود خواهند بود.

جدول‌اعداد | 4045

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی