17
چهار شنبه 21 مهر 1400
شماره 8335
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عطایی پشیمان است

بهروز عطایی اعتراف کرد که مربیگری همزمان 2 تیم اشتباه بوده است. او با تیم ملی والیبال قهرمان آسیا شد ولی تیم جوانان که دوره قبل قهرمان جهان شده بود، این بار با مربیگری عطایی نهم جهان شد.
ویژه
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته در فاصله یک هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر، احمد موسوی مدافع راست تیمش را در لیست مازاد قرار داد؛ این خبری است که هنوز از سوی استقلالی‌ها تأیید یا تکذیب نشده است.
هیچ حرف تازه‌ای برای گفتن نیست. با تکراری‌ترین داستان تاریخ مواجهیم.
احمد موسوی در لیست خروجی آبی‌ها قرار گرفت. این آخرین خبر نقل‌وانتقالاتی از باشگاه استقلال بود که نشان داد این تیم به شکل جدی دنبال به خدمت گرفتن بازیکن در پست دفاع راست است.
در جریان رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی، اتفاق جالبی رخ داد که در هیاهوی حاصل از 4مدال طلای ایران کمتر مورد توجه قرار گرفت.
افزایش انتقادها از دراگان اسکوچیچ در فضای بعد از بازی با امارات، باعث شد این مربی نهایتا در نشست خبری پیش از دیدار با کره‌جنوبی واکنشی خبرساز به موضوع نشان بدهد.
محسن مسلمان یکی از بازیکنانی بود که خیلی از هواداران فوتبال در انتظار تعیین تکلیفش نشسته بودند.

به تیر خوردیم

تیم ملی بعد از 10برد متوالی در مصاف با قدرترین همگروهی‌اش بالاخره متوقف شد؛ هر چند اگر بدشانس نبودیم و شوت‌ها به تیر نمی‌خورد، پیروزی یازدهم هم دور از دسترس نبود
بازی حساس 2تیم صدرنشین در گروهA مقدماتی جام‌جهانی2022 با نتیجه مساوی به پایان رسید تا اختلاف 2امتیازی آنها همچنان پابرجا بماند. البته کره‌ای‌ها در تهران از صدرنشین گروه پیش افتادند و بالاخره دروازه ایران هم در این رقابت‌ها باز شد تا هیچ‌ تیمی بدون گل خورده نباشد.
اولین بلیت صادر شد

اولین بلیت صادر شد

آلمان پس از قطر میزبان، دومین تیمی شد که در جام‌جهانی آینده حضور خواهد داشت
اگر صعود قریب به یقین تیم ملی برزیل از منطقه آمریکای جنوبی را درنظر نگیریم، تیم ملی آلمان توانست نام خود را به‌عنوان دومین تیم حاضر در جام‌جهانی2022که سال آینده در قطر برگزار می‌شود، ثبت کند.
جام جهانی/ کی‌روش به‌دنبال گلات
جام جهانی/ کی‌روش به‌دنبال گلات
2برد مقابل لیبی، تیم ملی مصر و مربی سابق تیم ملی ایران را در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار داده است
انگار کارلوس کی‌روش که پیش از این 4 بار با تیم‌های ملی ایران 2بار، آفریقای جنوبی و پرتغال در جام‌جهانی حاضر بوده، عزم خودش را جزم کرده تا برای بار پنجم در این تورنمنت بزرگ حضور داشته باشد.
ممفیس دیپای که در دوران سخت پسامسی به بارسلونا پیوسته، در تیم ملی هلند همچنان می‌درخشد. او در برد 6 بر صفر مقابل جبل‌الطارق، زننده 2‌گل و سازنده 2‌گل دیگر بود. این مهاجم 27ساله نام خودش را به‌عنوان بازیکنی که بیشترین تأثیر مستقیم را روی گل‌‌های یک تیم در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی2022 داشته، به ثبت رسانده.

نکته بازی/ نوبت مربی گلرها کی می‌رسد؟

مجید صدری واقعا آدم جالبی است. یعنی ظرف این مدت کوتاه که او جزو کادر مدیریتی پرسپولیس بوده، کاری کرده که الان از نظر تعداد تصاویر در گوگل، با جلال حسینی قابل مقایسه است!

امجدیه / اختلاف؛ 72کیلوگرم

تیم وزنه‌برداری نوجوانان ایران در اولین حضور بین‌المللی‌شان تاریخ‌سازی کردند و سوم جهان شدند. این سومی برای وزنه‌برداری زنان که چند سالی است فعال شده اتفاق خوبی است اما از تیم 8نفره‌‌ای که به جده عربستان اعزام شده بود فقط 2نفر روی سکو رفتند و 6نفر دیگر یا اوت کردند

لیگ برتر

لیگ برتر
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان، با 2‌مدال برنز امیررضا محمدی‌نیا برای ایران به پایان رسید. در این مسابقات که در جده عربستان برگزار شد، محمدی‌نیا در دسته فوق‌سنگین وزنه زد و به 2‌مدال برنز رسید.