21
چهار شنبه 21 مهر 1400
شماره 8335
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل جوانی که پیکرش در یکی از محلات یاسوج کشف شده بود به دستگیری قاتل او منجر شد.
با روند کنترل نشدن قیمت‌ها و نابه‌سامانی اقتصادی اگر قبل از پایان سال به حقوق بازنشستگان اضافه نکنند بسیاری از آنها درمانده و بیچاره و حتی معطل خرید نان می‌شوند.
روابط‌عمومی شهرداری منطقه3 تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «چرا کیوسک روزنامه‌فروشی صبا به کباب‌فروشی تبدیل شده است»
مرد شیاد با ترفند تخفیف ویژه پاییزه فروش لوازم خانگی، ده‌ها نفر را فریب داد و دست‌کم از آنان 6میلیارد تومان کلاهبرداری کرد اما سرانجام توسط مأموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

توقف حکم اعدام آرمان درآخرین ساعات

در شرایطی که قرار بود آرمان به همراه چند محکوم به قصاص دیگر صبح امروز پای چوبه دار بروند، اجرای حکم آنها به تعویق افتاد
پیگیری
کمتر از 24ساعت پیش از اجرای حکم قصاص آرمان پسر جوانی که 7سال‌ونیم قبل جان دختر مورد علاقه‌اش به نام غزاله را گرفته بود، دستور توقف اجرای حکم باعث شد او و دیگر محکومانی که قرار بود امروز پای چوبه‌دار بروند به‌صورت موقت از مجازات مرگ نجات یابند و به بند زندان بازگردند.
فرود اضطراری هواپیما در ساحل نوشهر

فرود اضطراری هواپیما در ساحل نوشهر

فرماندار نوشهر از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای تفریحی فوق‌سبک در محدوده آب‌های ساحلی در این شهر خبر داد.
شکایت از یک مُرده به اتهام قت0ل
مردی در یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیا، پسرش را به قتل رساند و به زندگی خودش پایان داد. پس از این اتفاق، همسر وی راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از شوهر مرده‌اش به اتهام قتل پسرش شکایت کند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
هن0گ0ام0ی ک0ه ص0ح0ب0ت از سرمایه‌اجتماعی و اقتدار پلیس می‌شود هم باید روابط اجتماعی افراد جامعه وهم به ویژگی‌های فردی و هم به ویژگی‌ها‌ و خصوصیات سازمانی پلیس توجه شود.
انتشار مطالب و اخبار غیرموثق و بی‌پایه و اساس از نظر علمی باعث ایجاد اینفودمیک یا همه‌گیری و هجمه اطلاعات نادرست می‌شود که هم‌اکنون و براساس یکی از آمارهای منتشر شده موجبات تأخیر، تعلل و تردید و نیز ایجاد شبهه در 25درصد از افراد واجد شرایط واکسیناسیون شده است.