02
چهار شنبه 21 مهر 1400
شماره 8335
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه معتقد است می‌توان برای اصلاح امور، پیشگیری از جرم و تشویق افراد برای مبارزه با فساد، بسیاری از مسائل را با مردم درمیان‌گذاشت و نباید در این خصوص خودسانسوری کرد.
با رصد هوشمندانه اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه مرتبط با نظام سلطه، در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.
عکس‌ نوشت
رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت با هدف گسترش و استقرار سامانه‌های بومی موشکی، راداری، اطلاعات شناسایی، جنگ الکترونیک، سامانه‌های ارتباطی و شبکه دید‌بانی بصری ارتش و سپاه در منطقه کویر مرکزی برگزار شد.

همه نگاه‌ها به تهران

انریکه مورا، رئیس جلسات کمیسیون مشترک برجام این هفته به تهران سفر می‌کند
دیپلماسی
«جمع‌بندی‌های دولت در زمینه مذاکرات وین در آینده نزدیک نهایی می‌شود.»؛ این را وزیر خارجه به نایب‌رئیس مجلس ملی سوئیس که در راس هیأتی به ایران سفر کرده، گفته است؛ در روزی که شبکه قطری الجزیره هم خبر داده که انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که ریاست جلسات کمیسیون مشترک برجام را برعهده داشت، این هفته به تهران سفر می‌کند.

شکایات سریالی مجلس از دولت سابق

نمایندگان برای چهارمین بار از حسن روحانی و برخی دولتمردان سابق به قوه قضاییه اعلام شکایت کردند
رئیس‌جمهور سابق بیش از 2ماه است که پس از پایان مسئولیت خود در انظار عمومی و ظاهر نشده و تنها اطلاع از او 5پیام تبریک و تسلیت و توییت‌هایی است که از سوی او منتشر شده. در این غیاب و سکوت خبری، مجلس یازدهم شکایت‌های سوم و چهارم خود علیه دولت قبل را به قوه قضاییه ارسال کرد.
ایجاد تنش از سوی مقامات باکو ادامه دارد
ایجاد تنش از سوی مقامات باکو ادامه دارد
مقامات جمهوری آذربایجان همچنان حضور تروریست‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در خاک این کشور و نزدیکی مرز ایران را رد می‌کنند.