17
پنج شنبه 8 مهر 1400
شماره 8327
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شب تلخ میلان

طلسم‌شکنی سوارس و رکوردشکنی گریزی
جهان
میلان در دیداری که ده‌نفره شد و داور هوای اتلتیکو را داشت بازی را باخت و برای اولین‌بار در تاریخ خود هر دو بازی ابتدای لیگ قهرمانان را واگذار کرد.
ویژه
نام مجید جلالی به‌عنوان یک گزینه جدی برای مدیریت در آکادمی باشگاه استقلال مطرح شده است.
در حرف و کلام، همه معتقدند کمک به تیم ملی وظیفه تمام اهالی فوتبال است و ارزشی بسیار بالا دارد، اما در عمل یا شاهد همکاری چندانی نیستیم، یا آقایان مدام منت می‌گذارند.
قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر ایران شنبه هفته آینده برگزار می‌شود تا شروع دوباره این مسابقات شکل جدی‌تری به‌خود بگیرد.
انگار بازی در خانه به رئال مادرید نمی‌سازد. در 13بازی خانگی آخر در لیگ قهرمانان اروپا، رئال تنها 5بار به پیروزی رسیده است.
بالاخره فوتبال و ورزش ما با تمام دنیا فرق‌هایی دارد که قابل انکار نیست. اصلا همین تفاوت‌هاست که باعث شده اینقدر همه‌‌چیز در ورزش ما بی‌عیب و نقص باشد و ما هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کنیم!
داربی نفتی را پاری‌سن‌ژرمن از منچسترسیتی برد تا به‌نوعی انتقام موقتی از شکست فصل قبل مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان گرفته باشد.

ملال پیش از هلال

پرسپولیسی‌ها با دلخوری از مشکلات مالی، تمرین دیروز را نیمه‌کاره رها کردند، باشگاه هم فقط توانست بخشی از مطالبات بازیکنان را بپردازد
در فاصله 16روز مانده به بازی پرسپولیس و الهلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دیروز شرایط خاصی در اردوی سرخپوشان حاکم بود و بحران مالی باعث ناراحتی شدید بازیکنان و یحیی گل‌محمدی شد.
نیش طارمی بر تن بزرگان

نیش طارمی بر تن بزرگان

مهاجم ایرانی پورتو دست از سر باشگاه‌های بزرگ برنمی‌دارد. پس از چلسی و یووه، او دروازه لیورپول را هم باز کرد
مهدی طارمی بعد از گلزنی به تیم‌های بزرگی مثل چلسی و یوونتوس و گل ناکامش به اتلتیکو مادرید، به لیورپول بزرگ هم گل زد اما این گل برای جلوگیری از باخت خانگی سنگین پورتو کافی نبود.
از این دختران توقع زیادی نداشته باشیم
از این دختران توقع زیادی نداشته باشیم
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان می‌گوید اگر حمایت‌های فدراسیون ادامه داشته باشد تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد اما در مجموع بهتر است از تیمی که برای نخستین بار به جام ملت‌ها رسیده توقع زیادی نداشته باشیم
تیم ملی فوتبال زنان به جام ملت‌‌های آسیا صعود کرده اما میدان سختی در پیش دارد.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی

لیگ اروپا

لیگ اروپا
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم پینگ‌پنگ زنان ایران در بخش تیمی در بین 10تیم اول آسیا قرار گرفت و برای هشتمین بار به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد، اما نتوانست به جمع 8تیم اول آسیا برسد.
جدول 8327
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.