17
پنج شنبه 18 شهریور 1400
شماره 8310
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برد 6+1استقلال در دوبی

قدم گابریل پین ایتالیایی برای آبی‌ها خوب بود؛ شاکی‌ها بازی کردند؛ بازی با الهلال با 4هزار تماشاگر
اردو
گابریل پین، مربی ایتالیایی که فرهاد مجیدی چند‌ماه منتظر حضور او در جمع آبی‌پوشان بود، سرانجام دوشنبه‌شب به اردوی استقلال در امارات اضافه شد و در فرودگاه دوبی مورد استقبال فرزاد مجیدی و صالح مصطفوی قرار گرفت.
ویژه
باشگاه تراکتور که برای بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات فراوانی دارد، بالاخره راه‌حل این مشکلات را پیدا کرد.
مهدی طارمی با کسب نمره 49/8از 10بهترین بازیکن دیدار ایران و عراق از نگاه سایت متریکا شد.
بازی ایران و عراق از آن بازی‌های عجیب بود. با اینکه 2تیم سر جمع 13ضربه به دروازه حریفان داشتند 11تا برای ایران و 2تا برای عراق، حتی یک کرنر هم در بازی برای هیچ‌یک از 2تیم به‌دست نیامد.
به کریم انصاری‌فرد که بین اعضای تیم ملی از همه کاپیتان‌تر و باسابقه‌تر است، دقایق زیادی بازی نمی‌رسد اما مهاجم آاک‌آتن در همان دقایق از جان و دل مایه می‌گذارد.
بازی عالی ایران مقابل عراق و اتحادی که بین بازیکنان دیده شد، همه شایعات قبلی پیرامون دودستگی بین ملی‌پوشان را شست و برد.
از 9مسابقه دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی، 6نبرد در مرحله انتخابی جام جهانی انجام شده‌اند.

مرگ تدریجی یک تردید

چرا اسکوچیچ چندان جدی گرفته نمی‌شود؟
تیم ملی ایران در حالی عراق را با 3 گل شکست داد که آخرین بار، این اتفاق 49سال قبل رخ داده بود.
اعداد برای کره، امتیازها برای ما

اعداد برای کره، امتیازها برای ما

آمارهای گروه A نشان می‌دهد کره‌جنوبی و امارات در مالکیت توپ، تعداد پاس و حتی شوت به دروازه بهتر از ایران بوده‌اند ولی ما بهتر نتیجه گرفته‌ایم
تیم ملی ایران آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی را با بهترین نتایج ممکن آغاز کرد.
ستاره می‌شوم؛ مثل سید و معروف
ستاره می‌شوم؛ مثل سید و معروف
یوسف کاظمی که در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان بهترین مدافع شد، تلاش می‌کند به تیم ملی برسد و در لیگ ایتالیا بازی کند
بدون تعارف می‌گوید برایش ستاره‌‌شدن مهم است؛ ستاره‌ای در حد سعید معروف و محمد موسوی. اعتمادبه‌نفس خوبی دارد و مدعی است توانایی‌هایش هم در حد اعتمادبه‌نفسی است که دارد.
فوتبال اروپا طوری مهدی طارمی را کوبیده و از نو ساخته که اصلا تصور نمی‌کنی این مهاجم درجه یک، همان بازیکنی باشد که موقعیت‌های گلزنی را یک به یک از دست می‌داد.

ساروی: راضی به تغییر وزن نبودم

محمدهادی ساروی در وزن 97کیلوگرم با یک اشتباه فینالیست‌شدن را از دست داد و در دیدار رده‌بندی به مدال برنز بازی‌های المپیک توکیو رسید.

امجدیه/ فقط کیانوش؟

فدراسیون وزنه‌برداری به ورزشکاران‌شان گفته است که هیچ‌کس اجازه تمرین انفرادی ندارد و همه باید در اردوهای تیم ملی تمرین کنند.

رمزگشایی از یک خروج

چند هفته قبل وقتی در اوج اختلافات رشید مظاهری با مدیریت باشگاه استقلال درخصوص جریمه 20درصدی از قرارداد به‌خاطر مصاحبه علیه مدیریت و پرداخت مبلغی هنگفت برای دریافت رضایتنامه با استقلالی‌ها حسین حسینی قراردادش را تمدید کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نبرد با تیم ملی عراق از آن مسابقه‌ها بود که هواداران فوتبال ایران را حسابی به وجد آورد.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ قهرمانان-یک هشتم