17
چهار شنبه 20 مرداد 1400
شماره 8290
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیریک‌خم/ تاوان بی‌طلا ماندن در توکیو

تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو بدون کسب طلا به‌کار خود پایان داد و این روزها خبر از تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد. گفته می‌شود غلامرضا محمدی از سرمربیگری تیم‌ملی کنار خواهد رفت ولی نکته این است که چه‌کسی جایگزین او خواهد شد؟
ویژه
خورخه، پدر مسی صبح دیروز تأیید کرد که پسرش در راه پاریس است و به‌زودی قراردادش را امضا می‌کند.
به تازگی جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور با انتشار یک استوری از قطع همکاری موقت محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تبریزی با این تیم خبر داده و گفته بود او تا اطلاع ثانوی دیگر برای سرخپوشان هزینه نخواهد کرد.
در نخستین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی، باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی 2ساله با علیرضا ابراهیمی از نخستین خرید فصل جدیدش رسما رونمایی کرد.
تیم ملی والیبال ایران یک‌ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. تا قبل از بازی‌های المپیک توکیو و لیگ‌ ملت‌ها، می‌شد پیش‌بینی کرد ایران مشکلی برای قهرمانی ندارد اما حالا با نتایج ضعیف در این دو تورنمنت، نگرانی‌ها برای قهرمانی در آسیا هم زیادشده است.
پایان حضور شیخ دیاباته در استقلال به بدترین شکل ممکن رقم خورد.
قاسم حدادی‌فر که اردیبهشت‌ماه رباط صلیبی پاره کرد، این روزها در سن 38‌سالگی تمرینات اختصاصی‌اش را پشت سر می‌گذارد تا بار دیگر به فوتبال برگردد.

فینال حذفی که سلطانی‌‌فر نبود پس چرا قهرمان نشدند؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع سابق پرسپولیس در گفت‌‌و‌گو با همشهری ورزشی از خاطراتش با قرمز‌ها و دلیل جدایی‌اش از این تیم می‌گوید
محمدحسین کنعانی‌زادگان پایه همه کری‌های قرمز و آبی بود؛ چه زمانی که یاغی شد و به استقلال رفت و چه موقعی که پشیمان شد و به پرسپولیس برگشت.
بدون غول مهربان

بدون غول مهربان

سوپرجام اروپا امشب بین چلسی و ویارئال برگزار می‌شود
ساعت 23:30 امشب فینال سوپرجام اروپا در ورزشگاه ویندزور پارک در بلفاست ایرلند شمالی را از دست ندهید.
4 کلیدواژه‌ای که استقلال را زمین زد
4 کلیدواژه‌ای که استقلال را زمین زد
باورهای غلط، راز بزرگ ناکامی آبی‌هاست
فتح جام حذفی شاید به‌ خودی خود دستاورد بزرگی نباشد، اما بعضی مواقع این شادی کوچک برای افزایش انگیزه و پیمودن ادامه مسیر لازم است.

مرحله مقدماتی جام جهانی - نهایی

مرحله مقدماتی جام جهانی - نهایی

نکته بازی/ خیلی ممنون آقای مجیدی!

بعد از شکست استقلال برابر فولاد در فینال جام حذفی، تردیدهایی در مورد آینده فرهاد مجیدی به‌وجود آمد و همه منتظر بودند تا مدیریت باشگاه در این مورد تعیین تکلیف کند.

لیگ قهرمانان - یک هشتم

لیگ قهرمانان - یک هشتم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم فولاد با انجام 42بازی در طول فصل1400-1399بیشترین تعداد بازی را در میان تمامی تیم‌های ایرانی انجام داد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8290