08
دو شنبه 17 شهریور 1399
شماره 8031
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرهاد مجیدی، برای چندمین بار در هفته‌های اخیر مدیران این باشگاه را به کارشکنی متهم کرد و مدعی شد که آنها دوست داشته‌اند تیم او شکست بخورد.
روز گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور و وریا غفوری تست کرونا داده‌اند.
در یک برنامه تلویزیونی که اصلا نمی‌دانی کی و کجا پخش شده، یک نفر به وقت‌کشی بازیکنان تراکتور در نیمه دوم بازی با استقلال اشاره کرده؛ بعد تراکتوری‌ها بیانیه آتشین بلندبالا داده‌اند که آهای، در رسانه ملی فقط از پرسپولیس و استقلال حمایت می‌شود. بابا بس کنید دیگر؛ دست بکشید از این داستان کهنه.
بهترین مهاجم پرسپولیس در 3فصل اخیر بالاخره تصمیم خودش را گرفت و با انتشار پیامی از هواداران خداحافظی کرد تا راهی اروپا شود. علی علیپور از نیم‌فصل گذشته با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه روبه‌رو شد اما قراردادش را تمدید نکرد.

کمی رشیدتر از حسینی

مقایسه دروازه‌بان جدید با دروازه‌بان فصل گذشته استقلال
با عملکری که سیدحسین حسینی در فصل نوزدهم لیگ برتر و جام‌حذفی از خود نشان داد، طبیعی بود که استقلالی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات به‌دنبال خرید دروازه‌بان بروند. مدیران استقلال روز گذشته با رشید مظاهری به توافق رسیدند تا حسینی صاحب یک رقیب همسطح شود.
در روزهایی که هر کسی به باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور یا سپاهان نزدیک می‌شود حداقل رقم درخواستی‌اش 5 یا 6 میلیارد تومان است، یک سؤال خیلی مهم ذهن آدم را درگیر می‌کند؛ اینکه چرا مدیران این باشگاه‌ها در کنار نازکشی از بازیکنان متوسط لیگ برتری، نیم‌نگاهی هم به استعدادهای دسته یکی ندارند؟
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
این‌طور که به‌نظر می‌رسد قانون ممنوعیت حضور تماشاگران در استادیوم‌ها فقط مربوط به بازی‌های رسمی بوده و ویروس کرونا فقط در رقابت‌های لیگ و حذفی می‌توانسته تماشاگران را آلوده کند!
تعداد مبتلایان به کرونا در حوزه فوتبال به‌طرز عجیبی بالا رفته و این ممکن است آغاز مسابقات لیگ‌های اروپایی را که تنها یکی دو هفته به موعد آن باقی مانده، به مخاطره بیندازد.