20
دو شنبه 17 شهریور 1399
شماره 8031
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تهرانی که انتها ندارد

ما همیشه از غرب شهر وارد تهران می‌شویم؛ عده‌ای راننده که از شهرهای اطراف به قرار ساعت 6صبح از خانه بیرون می‌زنیم تا برسیم به محل کارمان در پایتخت.
ویژه
دندانپزشک برای جراحی لثه ساعت 21در مطب قرار می‌گذارد و بعد از پایان کار اذعان می‌کند که دستگاه کارتخوان نداریم و لطفا از طریق اپ پول به حسابش واریز شود.
امروزه مهارت مدیریت مالی و تدبیر اقتصادی در زندگی، یک اصل اساسی است. با توجه به فراز و نشیب‌های بازار سرمایه، در این یادداشت، توجه شما را به مدیریت استرس در بورس جلب می‌کنم.
«ایالاتِ نیست‌ درجهان» تازه‌ترین کتاب جواد مجابی نویسنده، منتقد ادبی و روزنامه‌نگار است که از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده.
طرح روز
سرویس آمازون که به راننده‌ها سفارش توزیع بسته‌ها را می‌دهد، توسط همین راننده‌ها فریب می‌خورد.
راننده 48ساله‌ای در روسیه پس از اینکه یک دختربچه به دروغ او را متهم به آزار جنسی کرده بود، توسط پدر و  نامزد پدر این دختربچه کشته شد.

عکس روز

عکس روز
زبان سرخ ترامپ و جنجالی دیگر

زبان سرخ ترامپ و جنجالی دیگر

اگرچه 2 سال از ماجرای توهین رئیس‌جمهوری آمریکا به سربازان جان‌باخته این کشور در جنگ جهانی اول می گذرد، اما مطرح شدن دوباره آن می تواند دردسرهای زیادی را در آستانه انتخابات برای او رقم بزند.
کتابفروشی‌ای از جنس شیشه و نور
کتابفروشی‌ای از جنس شیشه و نور
کتابفروشی زونگشوگ در شهر چونگ‌کینگ یکی از کتابفروشی‌های مدرن با معماری خاصی است که براساس نقاشی‌های سوررئال ساخته شده است.

بزرگ‌ترین شکارچی دریا

محققان دانشگاه بریستول در انگلیس با انجام یک بررسی جدید روی کوسه‌های عهد باستان به این نتیجه رسیده‌اند که نمونه‌های بالغ آنها بیش از ۱۵ تا 18‌متر طول داشته‌اند.

تحلیلِ شناختی دگرگویی‌های شمسِ تبریزی

سی‌ودومین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه نوزدهم شهریور ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی پریسا علیرضا به «تحلیلِ شناختی دگرگویی‌های شمسِ تبریزی» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون BUSM داده‌های مطالعات انجام‌شده چند مرکز درباره تجربه درد 2هزار و ۷۹۴بزرگسال مسن مبتلا به آرتروز زانو یا افرادی که در معرض این خطر قرار داشتند را بررسی کردند.
برای آموزش دفاع‌کردن به کودک‌تان از نصیحت استفاده نکنید. مثلا نگویید‌ «از خودت دفاع کن، چرا از خودت دفاع نکردی؟