13
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
شماره 7643
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال کجای این بازی است؟

یادداشت یک
صدا به صدا نمی‌رسد؛ حتی حالا که قهوه‌چی بی‌اعصاب قهوه‌خانه‌ای در تبریز، تلویزیون ۳۲اینچ روی دیوار را خاموش کرده و مشتری‌ها بعد از 2ساعت تماشای بازی تراکتور و پیکان، سرشان را پایین آورده‌اند. در گفت‌وگوی آنها، حرفی از باخت یک-هیچ در خانه نمی‌شنوی. قل‌قل قلیان‌های خوانسار و چک‌چک استکان‌ها و نعلبکی‌ها.
ویژه
بعضی بازیکنان نابغه عمر فوتبالی کوتاهی دارند و وقتی فوتبال را کنار گذاشتند کسی یادشان نمی‌آید چه نبوغی داشتند و چه کارهایی انجام دادند. کارل پوبورسکی در استعداد فوتبال چیزی از هم‌وطن و هم‌تیمی‌اش پاول ندود کم نداشت.
ترکیب پرسپولیس در آسیا تغییر مهمی نخواهد داشت
امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی می‌گوید برای دریافت ویزای آمریکا به دوبی سفر نمی‌کنند اما افشین داوری سرپرست فدراسیون می‌گوید نوبت سفارت را گرفته‌ایم و رقم ابتدایی را هم واریز کرده‌ایم
تیم‌های زنان و مردان یوونتوس، شنبه‌شب قهرمان سریA شدند
فرشید باقری با وجود درخواست‌های مکرر شفر سرانجام با پادرمیانی حاجیلو بخشیده شد

جریمه یا محرومیت ؟

بررسی پیامدهای احتمالی جنجال تبریز با توجه به مواد آیین‌نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
تیتر یک
«ورود یک تماشاگر به زمین بازی و حمله او به مسعود شجاعی، درگیری اشکان دژاگه با همان تماشاگر، التهاب در اطراف زمین، روی سکوها و بیرون از ورزشگاه.» این خلاصه‌ای از اتفاقات پایان بازی تراکتورسازی با پیکان بود.
کریمی : گروه سخت و پیچیده‌ای داریم

کریمی : گروه سخت و پیچیده‌ای داریم

دوست دارم بارس0لونا قهرمان اروپا شود
استقلال روز سه‌شنبه در یک بازی حساس و تعیین‌کننده برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت. علی کریمی هافبک آبی‌پوشان معتقد است که تیمش برای صعود از این گروه باید مقابل الهلال نتیجه بگیرد.
پیش به سوی صعود
پیش به سوی صعود
پرسپولیس برای رسیدن به دور حذفی از الاهلی برد می‌خواهد
نوار بردهای پرسپولیس در سال98 بالاخره مقابل ذوب‌آهن قطع شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که سال را با برد مقابل استقلال آغاز کردند و پس از آن پیکان و سایپا را در لیگ برتر شکست دادند و در این میان در لیگ قهرمانان هم از پس الاهلی عربستان برآمدند، مقابل ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کاپیتان تیم ملی در گفت‌و‌گو با همشهری از اتفاق‌های جمعه سیاه می‌گوید و اینکه دفاع از هم تیمی در خون اوست/​​​​​​​ اوضاع سرخ‌های تبریز با 2شکست ناباورانه حسابی به هم ریخته. بعد از باخت در رشت و اخراج فروزان، حالا شکست تلخ در تبریز و درگیری‌های بعد از بازی و به‌خصوص ضربه یک هوادار به‌صورت مسعود شجاعی، اردوی تبریزی‌ها را در بحران فرو برده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
قصه عجیبی که مدام برای شهریار تکرار می‌شود
بازگشت انصاری و شایان و درخشش نادری، خیال برانکو را از سمت چپ خط دفاع راحت کرده است