13
جمعه 3 اسفند 1397
شماره 7609
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آبی؛ خوب یا عالی؟

مرور چند نکته کوتاه در مورد استقلال
شکست در زمین تراکتورسازی، می‌تواند تنها یک «اتفاق» باشد اما نباید فراموش کرد که سرنوشت تیم‌ها در حساس‌ترین مقاطع، در نهایت به‌دست همین اتفاق‌ها تعیین می‌شوند.
ویژه
بعد از تیم ملی ظاهرا پدیده مصاحبه‌های هماهنگ به استقلال رسیده است. بازیکنان این تیم در طول چند‌ماه اخیر چندین بار به‌طور مشترک روی یک سوژه مانور داده‌اند.
نمایندگان مجلس اصرار زیادی دارند که پرسپولیس و استقلال هر چه سریع‌تر به بخش خصوصی واگذار شوند.
باخت تیم ملی بسکتبال ایران به ژاپن بیشتر از تلخی‌ها و سخت‌تر کردن صعود به جام‌جهانی، ضعف کادر فنی و شکست مدیریت‌شان را نشان داد
«ما کونته را به‌خاطر این اخراج کردیم؟» این تنها یکی از توییت‌های هواداران چلسی علیه مائوریتسیو ساری است. اگر هشتگ #sarriout را در توییتر جست‌وجو کنید، اعتراضات زیادی را به عملکرد سرمربی ایتالیایی چلسی می‌بینید.
پرسپولیسی‌ها از اینکه علی دایی موقع موفقیت تیم‌هایش مقابل سرخپوشان حسابی شادی می‌کند گله دارند و هر بار که این اتفاق رخ می‌دهد...
با هت‌تریک سارا شیربیگی، تیم نامی‌نو در بازی برگشت فینال لیگ‌برتر فوتسال زنان ایران، مس رفسنجان را 4 به صفر شکست داد. گل چهارم را هم نسرین مقیمی زد. بازی رفت یک -یک تمام شده بود.

دایی زمانه‌ات را بشناس !

تیتر یک
زنیت سن‌پترزبورگ با 2گل و یک پاس‌گل سردار آزمون، شکست دور رفت برابر فنرباغچه را جبران کرد و به مرحله بعدی لیگ اروپا رسید او حالا بهترین گلزن ایران در 2 جام معتبر اروپاست
قرمزها بدون دفاع در مسجد سلیمان

قرمزها بدون دفاع در مسجد سلیمان

بعد از سیدجلال حسینی شجاع خلیل‌زاده هم مصدوم شد
سرخپوشان امروز در لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت. شاگردان برانکو در شرایطی این دیدار را برگزار خواهند کرد ...
اتوبوس روبه‌روی برانکو
اتوبوس روبه‌روی برانکو
نبرد پرسپولیس با رقیب شکست‌ناپذیر
برانکو و پسرها امروز در مسجدسلیمان به مصاف تیمی می‌روند که هرگز در شکست دادنش موفق نبوده‌اند. در تجربه قبلی حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، هر دو مسابقه دو تیم با تساوی به پایان رسید و در دیدار رفت لیگ برتر هجدهم نیز مسجدسلیمانی‌ها به کمک دفاع همه جانبه، یک امتیاز از سرخپوشان پایتخت گرفتند.
داریوش شجاعیان هافبک تیم استقلال تهران بعداز مصدومیت سنگین و طولانی‌مدتی که داشت چند مسابقه‌ای است با کسب آمادگی برای آبی‌پوشان به میدان می‌رود. پس از برد استقلال مقابل پارس‌جنوبی جم فرصتی دست داد تا برای دقایقی کوتاه با او گفت‌وگو کنیم. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس در سفرهای جنوبی‌اش فقط 2امتیاز از 9امتیاز ممکن را صید کرده.