13
یکشنبه 1 مهر 1397
شماره 7485
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل بازنشستگی عادل؟

یادداشت یک
2هفته بعد از پرونده خشونت در نود، فوتبال ایران دوباره به «قهقهه» رفت
ویژه
نوروز امسال تیم ملی ایران در یک بازی تدارکاتی به مصاف الجزایر رفت و 2 بر یک برنده شد.
استقلال در بازی برگشت برابر السد آبروداری کرد، اما حسن روشن بعد از این مسابقه هم به کادرفنی آبی‌ها یورش برد. پیشکسوت قدیمی این باشگاه گفته: «استقلال برای صعود، یک برانکو کم داشت.»
امروز قرار است علی کریمی برای دومین‌بار به‌عنوان سرمربی به ورزشگاه آزادی بیاید و رودرروی پرسپولیس و هوادارانش قرار بگیرد. نوبت قبلی مربوط به هفتم اردیبهشت امسال و هفته آخر لیگ هفدهم می‌شد.
اولین دوره مسابقات کشتی کلاسیک زنان امروز در لبنان برگزار می‌شود؛ مسابقاتی که هم ایرانی‌ها و هم کشتی‌گیران دیگر باید لباس پوشیده به تن کنند
احتمالا فصل آینده لباس بارسلونا باز هم دچار تغییرات ماهوی خواهد شد.
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت، گفت: «‌انتظارم این است که بازیکنانم انگیزه‌های خود را حفظ کنند و با پیروزی‌ای که به‌دست می‌آورند...

وحشت در زمین فوتبال

تماشاگران در آبادان سر داور را شکستند اما باشگاه صنعت نفت در وب‌سایت رسمی‌اش، عذرخواهی که هیچ، ابراز تاسف هم نکرد. کرار جاسم ستاره تیم هم گفت باید به هواداران حق داد!
هشت در هشت

هشت در هشت

جادوگر امروز برای هشتمین‌بار روبه‌روی پرسپولیس قرار خواهد گرفت
30سال بعد از بدترین خطای تاریخ
30سال بعد از بدترین خطای تاریخ
گازا و وینی‌جونز درباره درگیری 3دهه قبل با هم حرف زدند
کامیابی‌نیا با گرفتن اخطار در بازی سپیدرود محروم می‌شود اما برانکو همچنان از او خواسته با قدرت بازی کند

ثبات برانکو یا جادوی جادوگر؟

قبل از بازی‌های سخت مهرماه، این آخرین بازی ظاهرا آسان برای پرسپولیسی‌ها‌ست

شگردها و شاگردها

نگاهی به سابقه تقابل‌های لیگ برتری برانکو با شاگردان سابقش در فوتبال ایران

استکی: چوب لای چرخ بوکس نگذاریم

ناکامی مشتزن‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا سبب شد تا حسین ثوری- رئیس فدراسیون بوکس- تمام مخالفان را پای میز کمیته فنی بیاورد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ادعای میرشاد ماجدی درباره یکی از مدیران سابق استقلال که ظاهرا هوادار پرسپولیس بوده و روی باخت استقلال در یکی از دربی‌ها شرط‌بندی کرده بود حواشی زیادی به‌وجود آورده است.
هفته پنجم رقابت‌های سریA که از جمعه‌شب و با برتری 3بر یک ساسولو مقابل امپولی شروع شده است، امشب با بازی فروزیونه و یوونتوس به پایان خواهد رسید.
نیوکاسل دیروز در لندن مقابل کریستال‌پالاس قرار گرفت. رافائل بنیتس- سرمربی اسپانیایی کلاغ‌ها- روزهای خوشی را در سنت‌جیمز پارک سپری نمی‌کند.