2
یکشنبه 1 مهر 1397
شماره 7485
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT در مجلس خبر داد و گفت: قرار است روز شنبه دیروز این لایحه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه بررسی ‌‌شود.
رهبری
در پی حادثه تروریستی صبح دیروز در اهواز که به شهادت و زخمی‌شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تلخ و تأسف‌بار تأکید کردند: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه مقتدر قضایی کشور بسپارند.
دادستان تهران از تخلفات برخی پتروشیمی‌ها از سال 92سخن گفته و آورده است: 2، 3 هفته پیش در شورآباد، انباری را که ۱۰۰ تن مواد پتروشیمی در آن نگه‌داری می‌شد، کشف کردیم که همان لوازمی بود که به قیمت مصوب دولتی خریداری کرده و نگه داشته بودند تا به قیمت آزاد بفروشند.
مرخصی ۴روزه سعید مرتضوی قاضی تعلیق شده که به اتهام معاونت در قتل به 2سال حبس محکوم شده و از دوم اردیبهشت۹۷ در حال گذراندن ایام محکومیت خود است، روز گذشته به‌اتمام رسید.
رئیس‌جمهور در مراسم رژه 31شهریور تهران:

ترامپ اشتباه صدام را تکرار کرد

امروز تأثیرگذارترین سلاح ما موشک است پس ما قدر موشک‌های خود را بیشتر می‌دانیم
دفاعی
مراسم رژه نیروهای مسلح روز گذشته همزمان با سالگرد شروع تجاوز عراق به ایران در 31شهریورماه سال59 در سراسر کشور برگزار شد.

حقوق 27 میلیونی یک نماینده از وزارت نفت

در پی ادعاهای مکرر نماینده ایذه و باغملک در مجلس، مبنی بر انتقال برخی نمایندگان به وزارت نفت طی چند‌ماه گذشته، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.
برگزاری آخرین شب مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی ره
آخرین شب مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسینع در شب شهادت حضرت زین‌العابدین امام سجادع با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی ره برگزار شد.
شوراها در مسیر خردگرایی و عقلانیت/کمبود واگن و خطر تشدید آلودگی هوا/مطالبات پایتخت نشینان برای کنترل آلودگی هوا
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس‌جمهور در آستانه سفر به نیویورک و شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با انتشار یادداشتی در روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا نسبت به سیاست‌های ترامپ انتقاد کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: به ۳۰کشور جهان در موضوع امنیت منطقه کمک کردیم.
معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته است به اتهاماتی که کریمی قدوسی، نماینده مجلس به همکاران محیط‌زیستی‌اش می‌زند، رسیدگی کنند.