11
چهار شنبه 16 فروردین 1402
شماره 8742
در شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بچه‌های این مسجد مدرک کارشناسی قرآن و حدیث می‌گیرند

یادداشت
طرح آموزشی «مدرسه در مسجد» طرح موفقی است که سال‌هاست در برخی مساجد پایتخت به‌ جد پیگیری می‌شود.
ویژه
شهردار منطقه۹ از اجرای پروژه‌ها و طرح‌هایی خبر داد که باعث عمران و آبادانی محله‌ها و بهبود وضعیت ساکنان خواهد شد. شهردار منطقه۹ با اشاره به مهم‌ترین اقدامات درحوزه شهرسازی و معماری یادآور شد: «در این حوزه ۱۱ پروژه مهم داشتیم که هر کدام به‌مدت ۱۰سال متوقف مانده بودند به همین دلیل با تشکیل کمیته پرونده‌های خاص شهرداری تهران به‌دنبال بررسی و حل مشکلات این پروژه‌ها اقدامات خوبی انجام شد.»
کار خوب
سال‌هاست چند پزشک استاد دانشگاه به همراه دلسوزانی دیگر دور هم جمع شده‌ و مراکزی را ایجاد کرده‌اند در همه ‌جای تهران، مخصوص کودکان ٦ تا ١٢‌ساله، دختر و پسر، تا مهارت‌های رفتاری را به آنها آموزش دهند.

دومینوی کار خوب

در میوه‌فروشی آقا‌رسول به نیازمندان نه نمی‌گویند
گزارش
ظهر یک روز سرد زمستانی، خیابان پرهیاهوی مخصوص در پازل یازدهم تهران، مغازه «حیدر اسلامی». میان اهل محل به آقارسول معروف است. در میوه‌فروشی آقارسول و خواهرزاده‌اش «رضا اسدزاده» ۴ سال است روی پاشنه مهربانی و همدلی می‌چرخد.

چرا آخرین‌ کدخدای یافت‌آباد محبوب بود؟

خان‌سالاری که جور دیگری زیست
مرحوم حاج «مهدی کلهر» معروف به «مهدی خان» آخرین خان و کدخدای یافت‌آباد بود که چند سال قبل در سن ۹۲سالگی در حالی به رحمت خدا رفت‌که درسلامت‌کامل به سر می‌برد و روی پاهای خودش می‌ایستاد و از انجام‌کارهای خیرخواهانه نیز غافل نبود.
تعیین‌ تکلیف املاک واقع در حریم راه‌آهن؛ به‌زودی
با پیگیری رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر، تعیین تکلیف املاک حریم راه‌آهن به‌عنوان یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساکن در منطقه۱۶ محقق می‌شود.
PDF در شهر
کوتاه در شهر
هر فیلتر سیگار رهاشده در محیط‌زیست می‌تواند یک‌ مترمکعب آب را آلوده کند و مواد شیمیایی و فلزات سنگین داخل آن تا ۱۰ سال در آب باقی می‌ماند و طبعا سلامت انسان را به خطر می‌اندازد.