23
یکشنبه 14 مرداد 1397
شماره 7448
جهان
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درحالی‌که نیروهای ائتلاف عربی بعد از نزدیک به یک ‌ماه حملات زمینی، هوایی و دریایی موفق به شکست نظامیان جنبش انصارالله برای ورود به فرودگاه حدیده یمن نشدند، حملات شدیدی از سوی جنگنده‌هایی عربستان و امارات به مناطق مسکونی حدیده طی روزهای گذشته صورت گرفته است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور‌ ترکیه در واکنش به اقدام دولت آمریکا در تحریم وزیر کشور و دادگستری کابینه خود اعلام کرد که ترکیه هم به‌طور متقابل وزرای آمریکایی را تحریم کرده و دارایی‌های آنان در ترکیه را مصادره خواهد کرد
دونالد ت00رامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در 20ماهی که در کاخ سفید بوده است، اتحادهای قدیمی با هم‌پیمان‌ها را به لرزه درآورده و دشمنی با برخی رقبای دیرین را تقویت کرده است.
عالی‌‎ترین مقام نظامی روسیه از آمریکا برای مشارکت در بازسازی سوریه دعوت کرد

صورتحساب بازسازی سوریه روی میز آمریکا و روسیه

گزارش
به موازات پایان درگیری‌های نظامی داخل سوریه، سخن از هزینه‌های سنگین بازسازی این کشور جنگ‌زده بیشتر شنیده می‌شود. کشورهایی که تا پیش از این به سختی حاضر به پذیرش حضور دیگر بازیگران در خاک سوریه بودند
گزارش سازمان ملل از ادامه برنامه هسته‌ای کره‌شمالی

گزارش سازمان ملل از ادامه برنامه هسته‌ای کره‌شمالی

2‌ماه پس از آنکه سران آمریکا و کره‌شمالی با هیاهوی فراوان در سنگاپور پای میز مذاکره نشستند، تحقیقات شورای امنیت سازمان ملل نشان می‌دهد پیونگ‌یانگ همچنان در حال ادامه برنامه موشکی و هسته‌ای خود است.
کیوسک
کیوسک
تابستانی که تمامی ندارد؛ تغییرات اقلیمی، چطور زندگی ما را تغییر داده است