18-19
یکشنبه 6 آذر 1401
شماره 8649
ورزش 2 و 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در جمع بزرگان

چهره روز
انر والنسیا، کاپیتان اکوادور بازیکن عجیبی است. او پس از 2گلی که در دیدار افتتاحیه به قطر زد، در بازی دوم هم به هلند گل زد و مثل بازی اول به‌دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شد.
ویژه
در هیاهوی پیروزی سزاوارانه تیم ملی در برابر ولز، موضوع 2کارته شدن علیرضا جهانبخش و محرومیت او از بازی با آمریکا در روز سوم مرحله گروهی کمتر مورد توجه قرار گرفت.
در آستانه مسابقه حساس آلمان با اسپانیا، لوکاس پودولسکی به شدت از بازیکنان آلمان انتقاد کرده و انگیزه نسل فعلی این کشور را زیر سوال برده است.
مهدی طارمی بعد از 2بازی اول ایران در جام‌جهانی آمار قابل توجهی ثبت کرد. او نه تنها با 2گل زده، یکی از بهترین‌ها در جدول گلزنان است که آمار ویژه دیگری هم دارد.
عکس‌خبر
پس از شکست سنگین در نخستین بازی جام، کمتر کسی فکر می‌کرد تیم ملی ایران بتواند بازگشتی رؤیایی به جام داشته باشد اما کی‌روش که همیشه نشان داده دست از جنگندگی برنمی‌دارد، این غیرممکن را ممکن کرد و حالا تیمش با روحیه‌ای بالا به‌دنبال صعود به نخستین مرحله حذفی است.

جادوی هجوم

به جا مانده از پیروزی بزرگ تیم ملی در برابر ولز و افزایش امیدها برای صعود به مرحله حذفی
تصور رقم خوردن پیروزی قاطعانه مقابل ولز، آن هم بعد از نتیجه دور از انتظار روز نخست در برابر انگلستان واقعا دور از ذهن بود اما همانطور که ترکیب تیم ملی شخم خورد، سبک بازی ملی‌پوشان هم زیر و رو شد و آنها با ارائه یکی از بهترین نمایش‌های سالیان اخیر تیم ملی موفق شدند با 2گل ولز را شکست بدهند.
پدیده‌ای به اسم کودی!

پدیده‌ای به اسم کودی!

درخشش انر والنسیا یا گلزنی ستاره‌ای مثل مسی و رونالدو، اصلا غافلگیرکننده نیست؛ چراکه همه این بازیکن‌ها، قبل از این سابقه درخشش در جام‌جهانی را داشته‌‌اند. پدیده این روزهای جام ستاره جوان خط حمله هلند است؛ کودی گاکپو که برای تیم فان‌خال می‌درخشد و امیدهای این تیم را برای آینده زنده نگه می‌دارد.
رستگاری با لوا
لهستان، در شب گلزنی لواندوفسکی ستاره سرشناس خود، عربستان را 2 بر صفر شکست داد و گام بلندی برای صعود به دور دوم جام‌جهانی برداشت.