06
یکشنبه 6 آذر 1401
شماره 8649
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری عاملان شهادت سرباز وظیفه

کوتاه از حادثه
مردان مسلح که با تیراندازی به‌سوی مأموران گشت پاسگاهی در زاهدان سرباز وظیفه‌ای را به شهادت رسانده بودند با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج دستگیر شدند.
ویژه
وقتی ماموران، جوانی را به ظن دست داشتن در سرقت دستگیر کردند، او در اقدامی هولناک به زندگی خود پایان داد تا پلیس را با یک پرونده عجیب روبه‌رو کند.
پلیس آگاهی
«مرد رمال برای باطل شدن طلسم سیاه، دارویی در چای ریخت که پس از نوشیدن آن بیهوش شدم و 4روز بعد در بیمارستان به‌هوش آمدم».
زیرکی مرد صراف، آدم‌ربایان میلیاردی را گیرانداخت

رنگ پریده مشتری از گروگان‌گیری خبر می‌داد

دادسرا
رنگ پریده تاجری که به همراه مردی مرموز برای خرید دلار به صرافی رفته بود اسرار گروگانگیری میلیاردی را فاش کرد. مرد صراف با دیدن چهره رنگ‌پریده مشتری‌اش حدس زد که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است و در تماس با پلیس، به ماجرای گروگانگیری پایان داد.به گزارش همشهری، چند روز قبل تاجر ثروتمندی از خانه‌اش در شمال تهران خارج شد تا به دفتر کارش برود.
آزادی گروگان 11میلیاردی، 44روز پس از اسارت

آزادی گروگان 11میلیاردی، 44روز پس از اسارت

آدم‌ربایان با ربودن پسر جوانی در رودبار کرمان او را به سیستان و بلوچستان منتقل کرده و از خانواده‌اش خواسته بودند برای آزادی‌اش به دوبی بروند و11میلیارد تومان به آنها بدهند؛ اما با هوشیاری پلیس نقشه‌شان نقش بر آب شد.
پرونده متهمان «دریک» در دادگاه
پرونده 2متهم که با فروش غیرقانونی رمز ارز دریک دست به کلاهبرداری 192میلیارد تومانی از 36نفر زده بودند با صدور کیفرخواست به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به دادگاه فرستاده شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مدت‌هاست اجرای پروژه ایستگاه خاوران راه‌آهن «تبریز – بستان‌آباد - میانه»، آماده بهره‌برداری شده.
5روز پس از قتل مرد طلافروش در بازار همدان، تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که او با شلیک 3گلوله به قتل رسیده و مقدار زیادی طلا سرقت شده است.