18
شنبه 9 مهر 1401
شماره 8602
ورزش2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کی‌روش به‌دنبال جادوگری!

کارلوس کی‌روش پس از اردوی اتریش مصاحبه‌ای انجام داده که در سطح بین‌المللی بازتاب‌های فراوانی داشته و با واکنش‌های فراوانی همراه بوده است.
ویژه
حتی سرسخت‌ترین هواداران کارلوس کی‌روش هم عقیده دارند تیم ملی ایران در بازی با سنگال بر عکس مسابقه برابر اروگوئه عملکرد جالبی نداشت و خوش‌اقبال بود که متحمل شکست سنگینی نشد.
چهره روز
بعد از وقفه‌ای 2هفته‌ای در برگزاری مسابقات لیگ برتر، هفته هفتم این بازی‌ها در حالی آغاز خواهد شد که در یکی از مسابقات امشب فولاد خوزستان باید به مصاف مس کرمان برود.

در جست‌وجوی اریک!

قلعه‌نویی و بازیکن خارجی پردردسر و مورد علاقه‌اش چهره ویژه امروز رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود
هفته هفتم لیگ برتر امروز در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد. هفته‌ای که تحت‌تأثیر تعطیلی لیگ برتر و اردوی تیم ملی و البته بدون تماشاگر بودن برخی استادیوم‌ها قرار خواهد داشت.
کارت قرمز برای آقای داور!

کارت قرمز برای آقای داور!

در فهرست تازه داوران بین‌المللی فوتبال ایران، نامی از علیرضا فغانی دیده نمی‌شود. فدراسیون فوتبال در فهرست جدید داوران بین‌المللی، 7اسم قرار داده و علیرضا فغانی را از لیست کنار گذاشته است.
سوغات اتریش
بازی‌کردن وحید امیری، بهترین خبر برای یحیی گل‌محمدی بود
از اواخر فصل گذشته و مشخصا بازی با ذوب‌آهن که وحید امیری صدمه دید و ناچار به جراحی کمر شد، دیگر او را در میادین ندیدیم تا بازی ایران و اروگوئه که این بازیکن برای دقایقی به میدان رفت.
PDF ورزش2
کوتاه ورزش2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس