17
چهار شنبه 16 شهریور 1401
شماره 8586
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

100پاس کمتر 2گل بیشتر

بازی سعید صادقی در مقابل هوادار با امتیاز8.94، بهترین نمایش یک بازیکن از هفته24 فصل گذشته تا‌کنون بوده است
آمار بازی
تیم پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر ایران، بهترین نتیجه این فصل خودش را در حالی به دست آورد که برای نخستین‌بار مالکیت توپ کمتری نسبت به حریفش داشت.
ویژه
شب دوم از نخستین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با 8‌دیدار دیگر پیگیری می‌شود اما تعداد بازی‌‌های جذاب مثل شب گذشته نیست و تنها بازی اینتر و بایرن‌مونیخ را می‌توان با هیجان دنبال کرد.
گزارش بازی
آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر با تساوی دو تیم استقلال و پیکان به پایان رسید تا آبی‌پوشان با این توقف خانگی از صعود به رتبه‌های بالای جدول محروم شوند.

همه می‌دانند

به نظر می‌رسد توافقات نهایی انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود، هرچند هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده
روز پرماجرای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم بدون انتشار خبر خاصی به پایان رسید. این نخستین جلسه هیأت رئیسه بعد از انتخاب رئیس جدید فدراسیون بود و انتظار می‌رفت که یک انفجار بزرگ خبری ایجاد کند.
PDF ورزش1
کوتاه ورزش1
پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه 3بر یک از سد هوادار گذشت. تنها شیرینی این برد اما کسب یک 3امتیاز روی زمینی ناهموار نبود، بلکه برتری قرمزها از جهات دیگری هم اهمیت داشت و کام هواداران را شیرین کرد.
لیگ قهرمانان اروپا