06
چهار شنبه 16 شهریور 1401
شماره 8586
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«ناتاشا» به 15روز چشم‌انتظاری پایان داد

کوتاه از حادثه
15روز پس از مدفون شدن مرد جوان زیر آوار کوه در حاشیه رودخانه سیمره، ناتاشا، سگ آموزش‌دیده عدنان مطوری که در حادثه متروپل نیز موفق به پیدا کردن اجساد برخی از قربانیان شده بود، جسد جوان گمشده را پیدا کرد.
ویژه
پلیس پایتخت، مچ زوج سارق را هنگام دزدی گرفت و آنها پس از دستگیری به 200فقره سرقت اقرار کردند. به‌گزارش همشهری، روز دوشنبه مأموران کلانتری شهرک غرب در حال گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مشکوک شدند.
یک روز پس از حملات مرگبار 2مرد در کانادا که 10نفر را با ضربات چاقو به قتل رساندند و 18نفر را مجروح کردند، پلیس از پیدا شدن جسد یکی از مظنونان این جنایت خبر داد.
سقوط تخته سنگ رها شده از کوه، روی گردشگران فاجعه آفرید

مرگ دردناک سنا و بهاره در سقوط تخته سنگ

داخلی
آبشار شیرآباد در شهرستان رامیان استان گلستان مثل روزهای قبل پر از گردشگرانی بود که برای تفریح به همراه خانواده‌هایشان راهی آنجا شده بودند. برخی از خانواده‌ها بساط تفریحشان را کنار آبشار پهن کرده و بچه‌ها سرگرم بازی بودند.
خاطره‌‌گویی آدم‌ربا، اسرار قتل گروگان را فاش کرد

خاطره‌‌گویی آدم‌ربا، اسرار قتل گروگان را فاش کرد

3سال قبل آدم‌ربایان ناشناس، مرد گچ‌کار را که راننده اینترنتی هم بود گروگان گرفتند و برای آزادی او از خانواده‌اش درخواست پول کردند اما در تمام این سال‌ها نه خبری از گروگان شد و نه ردی از آدم‌ربایان به‌دست آمد.
درخواست قصاص برای قاتل مأمور پلیس
درخواست قصاص برای قاتل مأمور پلیس
خانواده شهید امیر کیوانلو، مأمور کلانتری نامجو که چند روز قبل در جریان دستگیری سارق منزل با ضربه چاقوی او به شهادت رسیده بود با حضور در دادسرای جنایی تهران خواستار قصاص قاتل شدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
به‌عنوان یک شهروند فکر می‌کنم زمان تغییر رنگ چراغ‌های بزرگراه‌ها نباید همزمان باشد.