05
چهار شنبه 16 شهریور 1401
شماره 8586
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اضافه شدن ۲۹بیماری به فهرست بیماری‌های خاص

سلامت
طرح دارویاری، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در اقتصاد سلامت کشور به شمار می‌رفت که با انتقال یارانه دارو به مصرف‌کننده از طریق بیمه‌ها، پوشش بیمه‌ای داروها را افزایش داد و اقلام بیشتری از داروها را زیر چتر بیمه‌ها برد و در عین حال با اجرای این طرح، قیمت دارو نیز به سمت واقعی شدن رفت.
ویژه
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد از حدود ۱۵میلیون‌و۹۰۰هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی کشور، ۱۴میلیون ‌و۷۰۰هزار دانش‌آموز کتاب‌های درسی خود را برای سال تحصیلی 1402-1401 ثبت سفارش کرده‌اند.
24 میلیون تومان وام ودیعه مسکن به خدمت گیرندگان تحت پوشش دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی که فاقد مسکن بوده و از دهک‌های درآمدی یک تا 3 باشند و در یک سال اخیر کمک هزینه نگرفته باشند، تعلق می‌گیرد.
‌دستگاه قضایی در رسیدگی به جرایم و سرقت‌هایی که منجر به تهدید امنیت روانی جامعه می‌شود، بدون اغماض و درنهایت قاطعیت عمل خواهد کرد و هیچ‌گونه ارفاقی برای مرتکبان این جرایم قائل نخواهد شد.

ساقی‌ها زیر ذره‌بین پلیس مدرسه

موضوع باز شدن پای مواد‌مخدر به مدارس، چندسالی است که دغدغه فعالان اجتماعی شده است
گزارش
با اینکه چند سالی از به صدا در آمدن زنگ خطر مصرف مواد‌مخدر در مدارس از سوی کارشناسان حوزه مبارزه با مواد‌مخدر و فعالان حوزه می‌گذرد اما نه وزارت آموزش و پرورش و نه مدیران مدارس زیر بار این قضیه نرفتند.
پذیرایی 6 موکب‌ بنیاد مستضعفان از زائران اربعین

پذیرایی 6 موکب‌ بنیاد مستضعفان از زائران اربعین

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان و خدمت‌‌‌رسانی موکب‌های این بنیاد در ۶ پایانه مرزی کشور را همزمان با اربعین حسینی تشریح کرد.
تصمیم جدید برای تأیید تابعیت فرزندان مادران ایرانی و پدران خارجی
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: تأیید تابعیت فرزندان متولد از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، نمی‌تواند صرفا به ازدواج‌هایی محدود شود که پس از انتشار «آیین‌نامه اعطای تابعیت ایران به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» و به‌صورت ثبت‌‌شده واقع می‌شوند.