12
سه شنبه 24 مرداد 1402
شماره 8856
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
‌محمدعلی شاه حسینی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد: 3کشور خارجی روسیه، هند و چین خواستار سرمایه‌گذاری تا ۵۰۰میلیون دلار در حوزه نیروگاه خورشیدی این استان هستند.
‌سیدمجید میر‌احمدی، رئیس ستاد اربعین: تلاش برای تسهیل در تردد زائران اربعین در 2 سوی مرز مهران و زرباطیه عراق ‌ادامه دارد و در همین راستا، گیت‌های مرز مهران ‌به ۱۵۰گیت افزایش یافت.
آب و هوا
توفان شدید گردوغبار صبح دوشنبه، ۲۳مرداد شعاع دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زابل به ۱۵۰ متر کاهش داد.

افزایش‌ ثبت نام زنان در انتخابات

ثبت‌نام اولیه مجلس دوازدهم به پایان رسید که طی آن شاهد افزایش 2 درصدی ثبت نام زنان بودیم‌
گزارش
ثبت‌نام اولیه داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه 22مرداد در حالی به پایان رسید که ۴۸هزارو۸۴۷ متقاضی موفق به پیش‌ثبت‌نام شدند.
بی‌آبی در روستاهای رزن

بی‌آبی در روستاهای رزن

اهالی روستاهای شهرستان رزن درحالی بی‌آبی را در روزهای گرم تابستان تجربه می‌کنند که همچنان چشم انتظار ورود بموقع و مناسب آبفای همدان برای مدیریت وضع موجود هستند.
عدد خبر/ 40 درصد
رئیس بیمارستان افشار یزد گفت: سال گذشته بیش از ۱۴۰هزار نفر از خدمات تخصصی و عمومی این بیمارستان استفاده کردند که بیش از۴۰درصد آنان غیربومی استان بوده‌اند.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
هرچند انتشار یک عکس از مرزبندی میان سیستان و بلوچستان و کشور همسایه یعنی افغانستان همراه با متنی که‌‌ «ایران در مرزبندی جدید بخشی از زمین‌های خود را به طالبان داده است» ماجرای دیوار مرزی بین ایران و افغانستان را بار دیگر مطرح کرد، اما کشیده شدن این دیوار ارتباطی به امروز ندارد و آنطور که مسئولان تأکید می‌کنند ارتباطی هم به مرز ندارد.