03
سه شنبه 24 مرداد 1402
شماره 8856
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رتبه جهانی سوئد در تجاوز به عنف

گزارشی که به‌تازگی «ورلد آو استاتیستیکس» از نرخ ناامنی اخلاقی و تجاوز در میان کشورهای مختلف ارائه کرده، حاکی از آن است که سوئد در میان پنج کشور ناامن از نظر تجاوز به عنف قرار دارد.
ویژه
براساس گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو در جلسه با فرماندهان نظامی، از اظهارات «تومربار» فرمانده نیروی هوایی مبنی بر آسیب‌دیدن نیروی‌هوایی به‌دلیل اختلافات در ارتش به‌شدت انتقاد کرده و با تن صدایی بلند خواستار صدور تکذیبیه‌ای درخصوص اظهارات «بار» شده.
همزمان با بالاگرفتن تهدیدات اشغالگران صهیونیستی، یک افسر ارشد اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در پیامی به دبیرکل حزب‌الله گفت صدها نیروی جان‌بر‌کف تحت فرمان شما و آماده جنگ با دشمن هستند.
به گزارش المیادین، بیش از 10سال از بسته‌شدن دفتر حماس در دمشق در جریان درگیری‌های داخلی سوریه می‌گذرد.
روزنامه میرور گزارش داده است که 8 میلیون انگلیسی در لبه پرتگاه فروپاشی مالی به‌دلیل افزایش نرخ بهره وام‌های بانکی قرار دارند. این شهروندان وام گرفته بودند تا برای هزینه‌های روزانه خود خرج کنند .

تکفیری‌های آسیای مرکزی علیه ایران

نقش تکفیری‌های تاجیک در عملیات‌های تروریستی، ابتکار وزارت خارجه کشورمان را برای جلوگیری از تکرار حادثه شاهچراغ می‌طلبد
گفت‌وگو
«شمار جنگجویان گروه تروریستی داعش در افغانستان به 6.5هزار نفر رسیده که 4هزار تن از آنها در مرز با تاجیکستان قرار دارند.» این هشدار 6‌ماه پیش آناتولی‌سیدوروف، رئیس ستاد مشترک «سازمان پیمان امنیت جمعی» این روزها ملموس‎تر شده است به‌ویژه که عامل حمله تروریستی 2روز پیش به شاهچراغ در شیراز ملیتی تاجیکستانی داشت.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق، در دیدار با سران نظامی این کشور در بغداد تأکید کرد که این کشور دیگر به نیروهای رزمی خارجی نیازی ندارد.
توییتر