13
یکشنبه 19 مرداد 1399
شماره 8008
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احتمال کاهش نرخ حبوبات از مهر ماه

حذف ارز دولتی واردات و مشکلات تولید داخل زمینه کاهش واردات و افزایش قیمت برخی انواع حبوبات و حذف این اقلام از سبد مصرفی خانوارهای کم‌درآمد را فراهم کرده است.
ویژه
اگر قصد خرید انواع مبلمان راحتی و سلطنتی برای منزل یا محل کارتان را دارید، باید به برخی نکات توجه کنید که ممکن است فروشنده از این موضوعات با توجه به سلیقه و نیاز شما اطلاعی نداشته یا به هر دلیل هنگام خرید این اقلام آن را به شما نگوید.
گرچه شیوع دوباره کرونا و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، کسب و کار بسیاری از اغذیه فروشان و آبمیوه و بستنی فروشی‌ها را کساد کرده است .
ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ آهن و فولاد در خاورمیانه و دنیاست اما این مزیت به تثبیت نرخ این محصولات در بازار داخلی کمکی نکرده است.

زیان هزارمیلیارد تومانی واردکنند گان برنج

خلف وعده بانک مرکزی در پرداخت ارز دولتی به برنج های وارداتی که پیش از تغییر پایه ارز در بازار توزیع شده واردات برنج را کاهش و قیمت آن را افزایش داده است
نوسان نرخ ارز در 2 سال اخیر کشور را در شرایط اقتصادی ویژه‌ای قرار داده و تغییر سیاست‌های ارزی به‌منظور کنترل منابع موجود، فعالان اقتصادی را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده است.
افزایش فاصله قیمت مصوب و بازار خودروهای داخلی

افزایش فاصله قیمت مصوب و بازار خودروهای داخلی

افزایش قیمت مصوب و عرضه قطره چکانی خودروهای پرتیراژ داخلی موجب دو برابر شدن فاصله قیمت کارخانه و بازار برخی از این نوع خودروها شده است.
ارزانی ۳۰ درصدی قیمت برخی‌ کالاها در میادین نسبت به سطح شهر
ارزانی ۳۰ درصدی قیمت برخی‌ کالاها در میادین نسبت به سطح شهر
افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی طی چند هفته اخیر در خرده‌فروشی‌های سطح شهر موجب اختلاف20تا 30درصدی نرخ عرضه برخی اقلام در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با خرده‌فروشی‌های سطح شهر شده است.