03
شنبه 18 دی 1400
شماره 8407
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روز پنجشنبه خبری در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از بسته‌شدن مسیر ورودی کوه‌های شمال شهر تهران توسط شهرداری بود. به گزارش همشهری، از قرار معلوم در این روز، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهراس ، مجموعه تفریحی-گردشگری توچال برای ساعاتی هم که شده، ارائه خدمات و فعالیت خود را متوقف کرده بود.
معتقدم این دوره از مدیریت شهری، یک دوره ویژه خواهد بود؛ زیرا شهردار تهران به دنبال برداشتن بارهای روی زمین مانده است، از همین رو در انتخابات مدیران خود نیز حساس است و مدیری را انتخاب می‌کند که به ‌دنبال کار جهادی باشد.
گزارش
فرحزاد، روددره خوش آب‌وهوای تهران چند سالی می‌شود که از چند جبهه تحت فشار قرار گرفته تا جدی‌ترین آسیب‌ها به این منطقه بکر پایتخت وارد شود. ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخریب حاشیه رودخانه از یک‌سو و حضور معتادان و بزهکاران و تشکیل بیقوله‌ها از سوی دیگر، باعث شده تا فرحزاد، دیگر آن فرحزاد قبل نباشد.
5منطقه تهران همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراس میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع‌مقدس و پیکر شهید تازه تفحص‌شده گردان کمیل، سیدمرتضی رضاقدیری بودند

عطر شهدا در شهر

آیین تشییع ۱۵۰شهید دفاع‌مقدس و خاکسپاری آنها در مناطق مختلف تهران برگزار شد
در شهر
پایتخت ایران همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد برگزاری مراسم تشییع شهدای تازه‌ تفحص شده بود و جمع زیادی از شهروندان با حضور خود در این مراسم با شهدای دفاع‌مقدس وداع کردند.