۳
چهار شنبه 29 آذر 1396
شماره 7275
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئولیت اجتماعی در بحران آلودگی هوا

یادداشت
پاره‌ای از علل آلودگی هوای تهران را باید در عوامل طبیعی جست‌وجو کرد. موقعیت اقلیمی تهران نشان می‌دهد که همیشه از شرق به غرب و شمال به جنوب تهران جریانات باد و هوا وجود داشته است اما به‌دلیل بلندمرتبه‌سازی‌های انجام شده در سال‌های گذشته این مسیرها از بین‌ رفته و به‌عبارتی گلوی تنفسی تهران مسدود شده‌اند.
ویژه
طرح برتر معماری در رابطه با احداث پل دسترسی از جنوب پهنه ساحلی دریاچه شهدای خلیج‌فارس به اراضی پارک جنگلی چیتگر به مسابقه گذاشته می‌شود.

«شهر خوب» تحویل شهروندان می‌شود

معاون معماری و شهرسازی شهرداری در جلسه شورای شهر به تشریح برنامه‌هایی پرداخت که منجر به تحولی جدی در چهره پایتخت خواهد شد
شهر خوب
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران دیروز حامل یک پیام از سوی شهردار تهران به نمایندگان مردم در شورای شهر تهران بود. «ما ظرف 4سال آینده شهر خوبی را تحویل شما خواهیم داد.»
توقف صدور هولوگرام، اقدام مهم شهرداری تهران

توقف صدور هولوگرام، اقدام مهم شهرداری تهران

معاون نظارت شورای شهر تهران دیروز پس از اتمام جلسه صحن علنی با حضور درجمع خبرنگاران به ارائه گزارش صدروزه‌ای از عملکرد حوزه مربوط به خود پرداخت.
نقش مردم در مقابله با آلودگی هوا
الهام فخاری: راه‌حل‌های موثر برای رفع مشکلات را می‌توان در گفت‌وگو با مردم به دست آورد
توسعه حمل‌ونقل عمومی و استفاده از آن همیشه به‌عنوان یکی از راهکارهای اصلی مقابله با آلودگی هوا و ترافیک عنوان می‌شود.
رایگان شدن اتوبوس و مترو در روزهای آلودگی هوا راه‌حلی آزموده و جهانی است

3محور مذاکره مدیران‌شهری با رئیس‌مجلس

بازدید
شهردار تهران که صبح روز گذشته به همراه معاونان خود از خطوط 6 و 7 متروی تهران بازدید کرد

پایگاه‌های اورژانس هوایی افزایش می‌یابد

در شهر
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در چهارمین جلسه مشترک با رئیس اورژانس کشور درخصوص استفاده از ظرفیت‌های این دو حوزه در رابطه با ضرورت جانمایی و امکان‌سنجی برای ساماندهی و افزایش پایگاه‌های اورژانس هوایی در راستای امدادرسانی هوایی در شهر تهران تأکید کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
- سلام. خواهش می‌کنم از وضعیت چایکاران شمال کشور گزارش تهیه کنید. - اگر دفاتر کارخانجات و شرکت‌ها از تهران منتقل شوند، این کارخانه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند در شهرهای جدید فعالیت کنند.