6o7
پنج شنبه 16 فروردین 1397
شماره 7352
ادامه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اگر آمار دقیقی از دعاهای زمان تحویل سال داشته باشیم؛ خواهیم دید که آمار دعاهایی که ویژه سلامتی و شفای بیماران است، در صدر قرار دارند. این نشان می‌دهد که همه ما به نعمت سلامتی آگاه هستیم.
حتما گذر خیلی از شما برای خریدن گوشت به قصابی افتاده است. دیدن قصاب مرد در قصابی برای همه عادی است‌ اما اگر وارد مغازه‌ای شوید که قصابش خانم باشد؛ در نگاه اول چه تصوری خواهید داشت؟
پشت میله در حصر و حبس هم حضور دارد؛ یعنی سر می‌خورد، غلتان مثل حبه انگور یا پر می‌کشد سبکبال‌تر از پروانه و نازک‌تر از نسیم تا می‌رسد به بند و به آقای انتظار...
سه خاصیت وجود دارد که با آن شما اندیشه روشنی خواهید داشت و می‌توانید به آینده روشنی فکر کنید و باعث می‌شود خودبه خود جلو بیفتید. همه ما باید امید به آینده بهتر داشته باشیم و با دست به دست هم دادن برای آن کوشش کنیم و امید را به دیگران هم بدهیم
شش دستور غذایی با خوراکی‌های نوبرانه بهاری

سبز بخورید!

خوردنی‌ها
فصل نو، مبارک! روزِ نو مبارک! در این نو شدن، به غیراز نو شدن روزگار، طبیعتا باید تغییری هم در وضعیت غذایی‌مان ایجاد کنیم تا بتوانیم زندگی را بهتر و بیشتر نو کنیم. درواقع یکی از لذت‌های تغییر فصل، تغییر رژیم غذایی ما براساس خوراکی‌های نوبرانه فصل است.
در اینجا نقبی به تاریخ زده‌ایم و از قلب ایران تا لابه‌لای آثار هنری، داستان شهر را دنبال کرده‌ایم. داستان‌های تلخ و شیرینی که هر یک از این شهرها در دل خود نهفته‌‌اند.با ما همراه شوید و داستان برخی از مهم‌ترین شهرهای جهان از گذشته تا به امروز را بشنوید.