22
یکشنبه 21 دی 1399
شماره 8133
صفحه دوم قرن
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترویج علوم انسانی اسلامی

سیدمنیرالدین هاشمی و مهندسی تکامل اجتماعی برای پرستش الهی
چهره اول
پدرش آیت‎‌‎الله سیدنورالدین حسینی هاشمی مؤسس و رهبر حزب برادران بود؛ حزبی که در حوالی 1320در شیراز تأسیس شد و تنها یک شعار داشت: «استقلال ایران در ظل لوای مذهب جعفری».
ویژه
پس از تابستان67 و سقوط ناگهانی نرخ ارز در بازارهای غیررسمی، تورم بالا و دیگر اهرم‎‌‎های اقتصادی هیچ‌گاه نگذاشتند دلار از پله‎‌‎های رشد پایین بیاید و در طول دهه70 ارزش پول ملی با شیب‎‌‎های مختلفی رو به کاهش بود اما در پایان این دهه و با استقرار شرایط نسبتا پایدار در روابط بین‎‌‎الملل ایران با کشورهای جهان، نرخ دلار اندکی کاهش را هم تجربه کرد.
شوخی با پخش زنده
یک هفته مانده به تحویل سال 1379 عضو شورای شهر تهران در مقابل ساختمان شورا ترور شد.
1379سال مهمی برای اقتصاد ایران بود؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی محسن نوربخش، رئیس‎‌‎کل بانک مرکزی خبر مهمی برای فعالان اقتصادی داشت: «نرخ ارز تثبیت می‎‌‎شود».

شکوه فتوت

تشییع محمد علی فردین به مراسم بزرگداشت جوانمردی تبدیل شد
تهران
«پیکر محمدعلی فردین عضو سابق تیم‌ملی کشتی و بازیگر فیلم‌های پیش از انقلاب از محل ورزشگاه شهید شیرودی به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا تشییع شد.»
PDF صفحه دوم قرن
کوتاه صفحه دوم قرن
آلودگی مواد غذایی، وجود سرب، میخ یا سوسک در شیشه نوشابه، آبیاری صیفی‎‌‎جات با فاضلاب شهری و انواع و اقسام حواشی بهداشتی در صنایع غذایی همواره یکی از ستون‎‌‎های ثابت روزنامه‎‌‎ها و در دهه اخیر، در فضای مجازی بوده است.