20
یکشنبه 21 دی 1399
شماره 8133
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
از میدان تجریش پیچید سمت سربالایی و ترافیک سنگین خیابان فناخسرو و شیشه را کمی پایین داد. یک دانه برف از لای پنجره خودش را هل داد میان گرمای ماشین و صاف نشست روی سیاهی روکش‌های صندلی.
فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق در ۲جشنواره آمریکایی و هندی درخشید.
خانم صدیقی معلولی است که با طراحی خودش، موتورسیکلتی ویژه ساخته است. او ۹ سالی می‌شود که با این موتور حتی بیرون از شهر هم تردد می‌کند. این موتور دو روز پیش دزدیده شده و او در توییتر و اینستاگرام از مردم برای پیدا کردنش درخواست داده است: «متأسفانه شب گذشته موتورم را به سرقت برده‌اند. وقتی امکانات شهری درحد نیاز من معلول نیست،
طرح روز
نیویورک: شرکت بوئینگ موافقت کرده است برای حل اتهامات جنایی دایر بر پنهان کردن اطلاعات ایمنی درباره طراحی بوئینگ۷۳۷مکس 2.5میلیارد دلار بپردازد.
دهلی‌نو: پس از اینکه کارکنان ارتش هند هرساله آمار خودکشی‌شان بالاتر رفت، پژوهشی در این زمینه انجام شد. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد بیش از نیمی از ارتش هند به استرس و اضطراب شدید مبتلا هستند.

عکس روز

اطفای حریق گاراژی در میدان رازی توسط ماموران آتش‌نشانی تهران
آدم‌فروش‌ترین گوشی تلفن ‌همراه

آدم‌فروش‌ترین گوشی تلفن ‌همراه

نیویورک: 2سارق در آمریکا در حال دزدی بودند که گوشی یکی از آنها به‌صورت تصادفی شماره پلیس را گرفت و پای پلیس را به ماجرا باز کرد.
رکورد شکنی حرکت شنا در یک‌دقیقه
رکورد شکنی حرکت شنا در یک‌دقیقه
بمبئی: مردی در هند که روی 4انگشت طی یک‌دقیقه 85حرکت شنا رفت رکورد جهانی این حرکت ورزشی را شکست. به گزارش یو‌پی‌آی، ‌این وزنه‌بردار پیشین رکورد قبلی را که 70حرکت بود و در سال2018 میلادی ثبت جهانی شده بود، پشت سر گذاشت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
خواب مناسب و کافی، نقش مهمی در رشد و تکامل جنبه‌های مختلف زندگی کودکان و نوجوانان بازی می‌کند. مدت زمان مناسب خواب در سنین مختلف متفاوت است و کودکان پیش‌دبستانی، معمولاً نیاز به 11تا 12ساعت زمان خواب کلی و یک چرت روزانه دارند.
کتاب «پایان غیاب» نوشته مایکل هریس با ترجمه مجتبی ویسی از سوی نشر خزه منتشر شد.
پارک غیرمجاز انواع و اقسام دارد.