2
چهار شنبه 4 تیر 1399
شماره 7970
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
مجلس
میزبانی دیروز بهارستانی‌ها از عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور جنجالی شد و نمایندگان از گرانی، حوادث آبان ، قیمت پراید و هرچه گلایه داشتند بر سر وزیر کشور که مسئولیت امور داخلی و امنیت کشور را دارد فریاد زدند.
رئیس قوه قضاییه تأکید کرد:

خط قرمز و منطقه ممنوعه نداریم

قضایی
رئیس قوه قضاییه که اجرای برنامه «تحول» در دستگاه قضایی کشور را در دستور کار دارد، طی یک سال گذشته موضوع شفاف‌سازی‌ و مبارزه با فساد را مورد تأکید قرار داده ‌و در این راستا اقداماتی صورت گرفته ‌که مورد توجه افکار عمومی واقع شده است.

رونمایی آمریکا از قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای امنیت

بالاخره پس از یکی دو ماه کش‌و‌قوس درباره طرح آمریکا برای جلوگیری از لغو تحریم تسلیحاتی ایران، روز گذشته نمایندگی آمریکا در سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی این کشور را به اعضای شورای امنیت ارائه داد و این شورا قرار است از امروز بررسی آن را آغاز کند.
با مردم سخن بگویید
8ماه پس از بخشنامه بر زمین مانده معاون اول رئیس‌جمهور به وزرا و استانداران برای ارتباط مستمر با مردم، این بار خود رئیس‌جمهور در جمع استانداران سراسر کشور از آنها خواست که در مورد کارهای انجام شده در هر استان از سوی دولت با مردم سخن بگویند.
دادستانی «بخارست»، نتیجه نهایی کالبدشکافی متهم «غلامرضا منصوری» را که هفته گذشته در هتلی در این شهر جان باخت، اعلام کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
دولت دوازدهم به اذعان دولتمردانش با کم‌نظیرترین چالش‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی طی ماه‌های اخیر مواجه بوده و عجیب نیست اگر هرازگاهی شایعه استعفای برخی وزرایش از محافل سیاسی بیرون می‌آید.