2
دو شنبه 4 آذر 1398
شماره 7814
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عافیت‌طلبی احزاب

احزاب و گروه‌های سیاسی به‌عنوان شریان‌های حیاتی نظام سیاسی کشور نتوانستند پیام سریع و متناسبی از نارضایتی‌های آبان‌ماه مردم نسبت به گرانی بنزین به حاکمیت منتقل کنند.
ویژه
مصوبه سران قوا درباره افزایش قیمت بنزین اگرچه پشت درهای بسته اتخاذ شده است اما در روزهای گذشته روایت‌های متناقضی از موافقت و مخالفت‌های اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مطرح می‌شود؛ چنانچه این روایت‌ها باعث شده محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توییتی خواستار انتشار مشروح مذاکرات جلسه مذکور شود.
سخنگوی فراکسیون با تأکید بر اینکه فراکسیون امید اخیرا نامه‌ای به مقام معظم رهبری درباره موضوع بنزین ننوشته است، گفت: نگارش نامه و یا مکاتبه با رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع اصلاح قیمت بنزین در فراکسیون امید مطرح نشده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای مسیرهای اجتماع مردم تهران را که با سخنرانی فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود، اعلام کرد.
محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی چهارمین وزیری است که از دولت روحانی استعفا می‌دهد؛ پیش از او قاضی‌زاده هاشمی، عباس آخوندی و سیدمحمد بطحایی هم راه خود را از دولت جدا کرده بودند

استعفاء پیش از استیضاح

کناره‌گیری محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی از دولت دوم روحانی چه بسا شباهت‌هایی به استعفای علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در دولت اول او دارد.
PDF ایران
کوتاه ایران
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفتند.
خبرگزاری ایسنا جزئیاتی از عفو اخیر تعدادی از محکومان را منتشر کرده و نوشته است: عفو‌شدگان عموما مشمول عفو کامل و برخی تخفیف قابل توجه داشته‌اند.