2
یکشنبه 25 فروردین 1398
شماره 7637
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نخستین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب در دوره جدید با دستور کار انتخاب هیات رئیسه و رأی گیری برای ریاست خانه احزاب برگزار شد.
سعید حجاریان، تئوریسین سیاسی اصلاح‌طلبان طی یادداشتی در «مشق نو»، از 5 چالش اساسی کشور در سال 98نام می‌برد.
با موافقت رهبر معظم انقلاب، نیروهای جهادی مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در شهر گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند.
قضایی
در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر از حقوق‌های نجومی متهمان در سال 90پرده‌برداری شد.

سخنگوی چهارم دوران ظریف

دیپلماسی
تریبون سخنگویی وزارت خارجه شاید مهم‌ترین مسئولیت در دستگاه سیاست خارجی باشد. جهانیان رسمی‌ترین مواضع را از زبان سخنگوی وزارت خارجه یک کشور می‌شنوند

خوش‌بین به تصویب پالرمو

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور درخصوص تصویب «پالرمو» و «CFT» در مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: به تصویب این لوایح در مجمع تشخیص خوش‌بین هستم.
گزارش 4وزیر از سیل به بهارستان
گزارش 4وزیر از سیل به بهارستان
بعد از تعویق و تأخیر یک هفته‌ای دولت، بالاخره مجلس امروز به‌صورت علنی و با حضور 4وزیر و دیگر مسئولان مربوطه شرایط استان‌های سیل‌زده و میزان خسارات وارده را به آنها بررسی می‌کند.
عکس نگاشت
قاب عکسی در گوشه اتاق رئیس‌جمهور در تمامی تصاویری که از دیدارهای دیروزش منتشر شد، ‌وجود دارد.
PDF ایران
کوتاه ایران
«عباس امیری‌فر» نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری طی یادداشتی، اظهارات منسوب به احمدی‌نژاد را که انقلاب سال ۵۷ را کار انگلیس خوانده تأیید کرد؛ درحالی‌که مشاور احمدی‌نژاد آن را تکذیب کرده است.
رئیس شعبه سوم دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی درباره آخرین وضعیت پرونده بانک سرمایه گفت: در نخستین روز کاری سال ۹۸، پرونده مدیران بانک سرمایه به شعبه اجرای احکام ارسال شده است و حکم باید اجرا شود.