2
سه شنبه 13 شهریور 1397
شماره 7471
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آیت‌الله آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی وظیفه ذاتی قوه قضاییه است، گفت: برخی پس از این استجازه و پاسخ رهبر معظم انقلاب، شروع کردند به ایراد گرفتن و اتهام زدن و توهین کردن که چرا دستگاه قضایی با وجود این همه قوانین و مقررات، برای برخورد با مفاسد اقتصادی از مقام معظم رهبری اجازه گرفته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام مصطفی رستمی را به‌عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کردند.
مجلسی‌ها با تأخیر 6ماهه قول داده‌اند قانونی را که خودشان بانی آن بوده‌اند و حقوق مدیران و مقامات نظام را شفاف می‌کند اجرا کنند.
گزارش
دادستانی تهران روز گذشته در بیان دلایل اتهام افساد فی‌الارض مطرح شده در کیفرخواست یکی از ابربدهکاران بانکی کشور گفته است: مفسدان اقتصادی بر هم زننده امنیت، مفسد فی‌الارض شناخته می‌شوند.

سفر ظریف به سوریه در آستانه اجلاس تهران

روحانی، پوتین و اردوغان روز جمعه در ایران درباره بحران سوریه نشست برگزار می‌کنند
دیپلماسی
سفر ناگهانی محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به سوریه احتمالا باید در چارچوب نشستی باشد که 3 روز دیگر به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود؛
نهادهای رسمی ما با مردم بیگانه‌ شده‌اند

نهادهای رسمی ما با مردم بیگانه‌ شده‌اند

عماد افروغ، جامعه‌شناس و نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگو با ایرنا در تحلیل شرایط امروز کشور گفته است: نهادهای رسمی، دانشگاه و حوزه ما با مردم بیگانه‌اند.
شهر در رسانه‌ها
خطر افزایش ازون در هوای پایتخت