19
سه شنبه 13 شهریور 1397
شماره 7471
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرعشی: جای یک میانجی در صحنه سیاسی ایران خالی است

دریچه
حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفته است: در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور، نه روحانی به‌دنبال پاسخگویی بود و نه مجلس به‌دنبال پاسخ‌گیری.
ویژه
مجلس خبرگان رهبری، امروز و فردا پنجمین دوره اجلاسیه خود را در ساختمان قدیم مجلس برگزار می‌کند.
سیدحمید روحانی، رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در دفاع از تجمع مدرسه فیضیه که در آن رئیس‌جمهور تلویحا تهدید به مرگ شده بود نشست خبری برگزار کرده و گفته است: ارزنده‌ترین شعار این تجمع اما شعار «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت» بود.
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهایی که جواد کریمی‌قدوسی در مجلس علیه برخی مذاکره‌کنندگان مطرح کرد، گفت: این مسائل بحث جدیدی نیست؛

سرگردانی بین نظارت و قانونگذاری

مجلس در حالی این‌روزها درگیر استیضاح و سؤال است که طرح‌های مهمی چون شفافیت آرای نمایندگان، عفو عمومی محکومان سیاسی یا طرح بازگشت ایرانیان خارج از کشور معطل تصمیم‌گیری مانده است
مجلس
یک ‌ماهی می‌شود که مجلس در راستای ایفای نقش نظارتی‌اش میدان‌دار شده و 2وزیر و حتی رئیس‌جمهور را هم برای پاسخگویی به سؤالاتش به بهارستان فراخوانده است؛

به نام مداحی، کار جناحی نشود

یک مرجع تقلید شیعه گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده‌تر شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت‌های ویژه‌ای در این خصوص صورت گیرد و نباید به نام مداحی، کارهای سیاسی و جناحی کرد.
کری: ترامپ نمی‌داند چه می‌گوید
جان کری در مصاحبه‌ای با شبکه CBS به تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از برجام و این جمله ترامپ که گفته بود برجام بدترین توافق طول تاریخ است، تاخت و گفت: ترامپ بیشتر مواقع نمی‌داند که چه می‌گوید و مسائل را سرهم‌بندی می‌کند و این مسئله را نیز سرهم‌بندی کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رسانه‌های انگلیسی گزارش کرده‌اند که مقامات دولتی این کشور برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران با مقامات ژاپنی تبادل‌نظر کرده‌اند.