۲
شنبه 16 دی 1396
شماره 7289
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سه‌گانه آشنا

نتیجه 3 نظرسنجی توییتری مشاور ارشد رئیس‌جمهور چه بود؟
گزارش
مشاور ارشد رئیس‌جمهور یا رئیس ستاد جنگ نرم و فضای مجازی عناوینی است که پس و پیش از نام حسام‌الدین آشنا به‌عنوان چهره نزدیک به حسن روحانی در 6سال اخیر مدام به گوش می‌رسد. سمت رسمی‌اش مشاور رئیس‌جمهور است و فعالیت‌هایش دامنه وسیعی را در بر می‌گیرد
ویژه
نمازگزاران تهرانی بعد از نمازجمعه دیروز در واکنش به اقدامات مداخله‌جویانه برخی کشورها ازجمله آمریکا در موضوع تجمعات اعتراضی اخیر، راهپیمایی برگزار و از ناآرامی‌ها اعلام برائت کردند.
روزنامه نیویورک‌تایمز در روز دوم ژوئن گذشته، در گزارشی به قلم 2نویسنده آمریکایی به‌نام‌های متیو روزنبرگ و آدام کلدمن، جزئیاتی درباره فردی منتشر کردند که در آن روزها به‌تازگی به‌عنوان مسئول عملیات ایران در سازمان اطلاعات آمریکا سیا منصوب شده‌بود.
عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به بازداشت تعدادی از دانشجویان طی اعتراضات اخیر، گفت: اخبار بازداشت دانشجویان در پی ناآرامی‌های اخیر با توجه به اینکه مراجع رسمی هنوز موضعگیری خاصی نداشته‌اند، نگران‌کننده است.

نه به ترامپ

کاربران ایرانی با ShutupTrump# طوفان توییتری راه‌انداختند/ طعنه ظریف: ترامپ از احترام به ملت ایران حرف می‌زند و به آنها تروریست می‌گوید/ شرمن به ترامپ: به جای مردم ایران حرف نزن
سیاست خارجی
موجی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قصد داشت علیه ایران راه بیندازد به سمت خودش برگشته است؛ پیام‌های توییتری گاه و بیگاه او در حمایت از ناآرامی‌های ایران، صدای اعتراض علیه کاخ سفید را در گوشه و کنار دنیا بلند کرده است، هم مقامات اروپایی، هم دیپلما‌ت‌ها و رسانه‌های سابق آمریکا و هم مقامات و مردم کشورمان به ترامپ تذکر داده‌اند که درباره ایران حرف نزند.
PDF ایران
کوتاه ایران
آب آشامیدنی تهران سالم است/ لغو مصوبه برج و باغ خلاف قانون است/ تهران؛ تجربه موفق مقابله با آلودگی هوا!