۲
پنج شنبه 14 دی 1396
شماره 7288
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مواجهه دنیا با اعتراضات ایران

یادداشت
با شروع اعتراض­‌ها در ایران، برخی کشورهای همسایه، اروپایی و مشخصا آمریکا و رژیم صهیونیستی مواضعی را در قبال این ناآرامی‌ها گرفته‌اند
ویژه
بعد ازپیام‌های توییتری مکرر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره نا‌آرامی‌های ایران، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل خواستار تشکیل نشست فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک  شد اما خواسته او با بی‌توجهی کشورهای دنیا همراه بود
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور 5دی‌ماه سال‌جاری در یک‌سالگی اجرای حقوق شهروندی گفت: دستورالعمل اجرایی تأمین نظم و امنیت مراسم‌ها و راهپیمایی‌های قانونی تهیه شده که براساس آن ناجا موظف شده تمام شرایط امنیتی و انتظامی را فراهم کند.

برگزاری راهپیمایی در محکومیت ناآرامی‌ها

مردم ایران با برگزاری تجمع در ده‌ها شهر، با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند
گزارش
مردم ایران اسلامی روز گذشته با حضور پرشکوه در شهرهای مختلف بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب بیعت کردند و نفرت عمیق خود را از عناصر آشوبگر و محرکان خارجی‌شان، اعلام داشتند.
هیچ کشوری درباره امنیت مردم خود مسامحه نمی‌کند

هیچ کشوری درباره امنیت مردم خود مسامحه نمی‌کند

حسن روحانی، رئیس‌جمهور در دو گفت‌وگوی تلفنی با امانوئل مکرون و رجب طیب اردوغان همتایان فرانسوی و ترکیه‌ای خود تاکید کرد مردم درچارچوب قانون آزادند تا انتقادات و اعتراض خود را بیان کنند.
شهر در رسانه ها
1396/10/14
روزنامه «ایران» در گزارشی از توجه دولت به موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده پس از زلزله اخیر تهران خبر داده است
PDF ایران
کوتاه ایران
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: در حال پیگیری از شورای امنیت کشور هستیم تا شبکه‌های اجتماعی در نقاطی که آرامش به آنها بازگشته است فعالیت خود را از سر بگیرند.