08
شنبه 25 فروردین 1403
شماره 9067
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیدار با سیمرغ

یادروز
فریدالدین ابوحامد محمد عطار نیشابوری یک فرق اساسی با بقیه شاعران، حکیمان و عارفان ما دارد. عطار هیچ کتابی ننوشته، هیچ شعری نگفته، هیچ کاری نکرده، مگر اینکه هدفش از آن کتاب و شعر و کار، آموزش مفاهیم عرفانی به عموم مردم باشد.
ویژه
مد تازه در دنیای رژیم‌های غذایی، حذف قندوشکر است که به دنیای مجازی هم راه پیدا کرده و حالا خیلی از بلاگرها چالش‌هایی برای نخوردن قند راه انداخته‌اند.
در زمانه‌ای به سر می‌بریم که هر چیز خوراکی‌ای بخواهیم بخوریم، یک دانشمندی از یک جایی سر بر‌می‌آورد و می‌گوید که به فلان دلیل و بهمان تحقیق، این خوراکی مضر است و اگر بخورید عمرتان نصف می‌شود.

شهر لاله‌ها

عکس روز
جشنواره لاله‌ها در کرج با بیش از 300 هزار گل لاله و 200 هزار گل فصلی، دوباره گردشگران را به خود فراخوانده است.
شکلات؛ این شیرین آب‌شدنی

شکلات؛ این شیرین آب‌شدنی

«سخنرانی درباره شکلات» عنوان کتابی ۴۰۰ ساله است که به موضوع شیرین شکلات پرداخته؛ کتابی کمیاب که تنها 3‌نسخه از آن باقی‌مانده و برخی معتقدند قدیمی‌ترین کتاب شکلاتی جهان است که فقط به موضوع شکلات پرداخته است.
موبایل در دست بچه‌ها
موبایل در دست بچه‌ها
تا حالا هر‌چه گفته‌اند و شنیده‌ایم در باب مضرات فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان بوده و معمولا توصیه‌ها در راستای مراقبت از بچه‌ها در مقابل غول اینترنت بوده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کشف یک اتاق غذاخوری عجیب و غریب در شهر افسانه‌ای پمپئی در ایتالیا، یافته‌های دانشمندان درباره زندگی رومی در 2هزار سال پیش را دگرگون کرده است.