02
شنبه 25 فروردین 1403
شماره 9067
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وزیر امور خارجه: تنبیه متجاوز دفاع مشروع و ضروری است

رایزنی‌های میانجیگرانه با تهران پیرامون تحولات اخیر در شرایطی همچنان ادامه دارد که مقام‌های ایرانی تأکید دارند با توجه به ناکارآمدی نهادهای بین‌المللی در مهار اقدام‌های تروریستی رژیم‌صهیونیستی، دادن پاسخ مناسب به شرارت‌های این رژیم یک ضرورت است.
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، با تأکید بر ظرفیت‌های متقابل دو کشور اظهار کرد: ایران و پاکستان زمینه‌های بسیارخوبی برای گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های فرهنگی، تجاری و انرژی دارند .
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، ضمن تسلیت شهادت فرزندان و نوه‌های وی، این جنایت را نشانه عجز، درماندگی و ناکامی صهیونیست‌ها در رویارویی با جبهه مقاومت عنوان کرد.
نخستین نشست نمایندگان مجالس کشورهای عضو گروه بریکس در سال۲۰۲۴ در مسکو آغاز به‌کار کرد.
حضور باشکوه مردم در نماز عید فطر

مانور دینداری

رهبر معظم انقلاب: اختلاف نظر اشکالی ندارد، وحدت را نشکنید
رهبری
نماز عید سعیدفطر امسال 22فروردین‌ماه درحالی به امامت رهبرمعظم‌انقلاب برگزار شد که حضور سیل خروشان جمعیت در مصلای امام‌خمینی ره تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.
حجت‌الاسلام صدیقی: دشمن نمی‌‌تواند ما را از هم جدا کند

حجت‌الاسلام صدیقی: دشمن نمی‌‌تواند ما را از هم جدا کند

نمازجمعه این هفته تهران، با حضور گسترده و پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی برگزار شد.
مهم‌ترین اولویت دولت
رفع مشکلات موجود، ازجمله در حوزه اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت به‌شمار می‌رود.
با وجود تهدیدهای گسترده علیه امنیت ملی ایران، امنیت مرزهای کشور در وضعیت مطلوبی است. شهریار حیدری، رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت‌ملی مجلس دراین‌باره تأکید کرد اگر اقدام‌های مؤثر شورای ‌امنیت کشور نبود، هر روز شاهد اتفاق‌های پیچیده و ترورهای مختلف بودیم.