08
یکشنبه 26 شهریور 1402
شماره 8885
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

یک زن ۹۴ساله، نیمی از آمریکا را زیر پا گذاشته تا خواهر کوچک‌ترش را برای آخرین‌بار ببیند و با این کار، به قهرمان قلب های مردم تبدیل شده است.
ویژه
محرم و صفر تمام شد. تلاشم را برای برداشت توشه کردم اما دلم می‌خواهد حال خوشی را که این دو ‌ماه از ارتباط با خوبان عالم داشتم، در خودم نگه‌دارم و برایم خواندن کتاب، خوشایندترین راه است.
سال‌ها در سخت‌ترین شرایط تحصیل کردند، گرما و سرما را به جان خریدند تا کسب علم کنند و سری در میان سرها درآورند و سرانجام قدمی برای آبادانی شهر و دیارشان بردارند.
این روزها به هر حوزه‌ای که سرمی‌زنیم، ردپایی از دانش‌بنیان‌ها و اختراعات و تولیدات ارزشمندشان به چشم می‌خورد.
عکس و مکث
تابستان حالا با شب‌های خنک و سحرگاه‌های مطلوب برای پیچیدن لای ملحفه‌ها دارد از خودش رد مسئولیت می‌کند.

حراج ویلای محبوب آقای دیکتاتور

آنهایی که کمی نترس و مقدار زیادی پولدار باشند، این فرصت را دارند تا ویلای محبوب یکی از مخوف‌ترین دیکتاتورهایی را که تاریخ به‌خود دیده در حراجی بخرند و در جایی استراحت و شاید زندگی کنند که روزگاری استراحتگاه یکی از خونریزترین رهبران دنیا بوده است.
نجات گاندو از چاه

نجات گاندو از چاه

گاندوها را در ایران فقط در استان سیستان و بلوچستان می‌شود دید؛ نزدیکی‌های چابهار و راسک و نیکشهر و سراوان. شاید اسمشان به گوشتان خورده باشد.
وام برای ۴۰۰هزار بازنشسته
تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران و توجه به نیازهای آنها، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید همواره در دستورکار مسئولان قرار گیرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شهر‌ها، مانند رؤیا، از آرزو‌ها و ترس‌ها ساخته شده‌اند. قوانین‌شان پوچ و بی‌معنی، مناظرشان فریبنده و هر چیزی در آنها، پنهان‌کننده چیز دیگری است.
سرآشپز: حواست به‌کار نیست، تو عاشقی، یه عاشق غمگین.