• یکشنبه 26 شهریور 1402
  • الأحَد 2 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 17

چرا شهردار تهران تحریم شد؟

شهردار تهران از سوی دولت انگلیس و 3مستعمره‌‌ تاریخی‌اش در سالگرد اغتشاشات تحریم شد. طبق این خبر 4 کشور انگلیس، آمریکا، استرالیا و کانادا در تداوم مواضع مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران، تحریم‌های جدیدی را علیه شخصیت‌های کشورمان وضع کردند که شهردار تهران یکی از این افراد است.

فراخوان سلطان

پس از برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در روزهای اخیر، حالا نوبت به اجتماع چند میلیونی زائران در مشهدالرضا رسیده است.

رکوردهای معنوی و بلوغ ضدانقلاب

یکم؛ با 4میلیون‌و200هزارنفر در راهپیمایی اربعین رکورد زائران ایرانی شکسته شد. ابتدا بایکوت کردند و بعد هم گفتند این سفرها به‌خاطر غذای مجانی است؛ به‌خاطر وام دولت است و... در نهایت هم گفتند جمعیت همه انقلابی‌ها همین است و نه بیشتر.

آقای هاشمی! به جای پیشگویی عذرخواهی کنید

مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید به اظهارات یأس‌آلود و منفی‌گرایانه برخی افراد که عمدتا از مدیران ادوار گذشته مدیریت شهری هستند، عادت کرده است.

خرید اینترنتی با یارانه

امکان خرید اینترنتی سبد کالاهای اساسی طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده و مشمولان طرح کالابرگ الکترونیک که فعلاً 5دهک پایین درآمدی هستند، علاوه بر خرید حضوری می‌توانند از طریق خرید اینترنتی نیز مشمول مشوق‌های طرح کالابرگ شوند.

نجات 5قاتل با یک بخشش

«وقتی در خواب، حرم امام‌رضاع را دیدم، تصمیم گرفتم قاتل پسرم را بدون هیچ چشمداشتی ببخشم، اما مسئولان قضایی گفتند می‌توانی وجه‌المصالحه دریافت کنی و آنجا بود که فکر دیگری به ذهنم رسید.»

شیر پسران ایران

مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۳ - اولین مرحله کسب سهمیه المپیک پاریس- روز گذشته در شهر بلگراد کشور صربستان آغاز شد.