02
یکشنبه 26 شهریور 1402
شماره 8885
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گام‌های تسهیل‌ساز در روابط تهران – پکن

کمیسیون مشترک کنسولی ایران و چین، پس‌از ۶سال وقفه، طی روزهای اخیر در پکن برگزار شد تا گام مهمی در تسهیل توسعه مناسبات دوجانبه برداشته شود.
ویژه
بررسی جزئیات لایحه برنامه‌هفتم درشرایطی از امروز یکشنبه در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد که «جهش روشمند در مسیر پیشرفت» از ویژگی‌های این برنامه خواهد بود.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه در حاشیه اجلاس «مجاهدان در غربت» درباره تحریم‌های جدید دولت‌های غربی علیه ایران گفت: اقدام‌های طرف‌های مقابل را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، همزمان با ۳۰صفر، سالروز شهادت امام رضا ع از موکب‌های پذیرایی از زائران مشهد مقدس بازدید کرد.

فراخوان سلطان

رکوردی دیگر بعد از حضور 4.5 میلیون نفری در کربلا و حضور 14میلیون نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین
گزارش
پس از برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در روزهای اخیر، حالا نوبت به اجتماع چند میلیونی زائران در مشهدالرضا رسیده است.

«رونالدو» بهانه جدید برای خودتحقیری

کریستیانو رونالدو بازیکن افسانه‌ای و پرافتخار فوتبال دنیا که به تیم النصر عربستان پیوسته قرار است این هفته برای برگزاری دیدار این تیم با یکی از باشگاه‌های ایران در جریان لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کند.
خبرسازان/پدر مهسا امینی بازداشت نشده ‌است
سردار امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادعای رسانه‌های ضدانقلاب درباره بازداشت پدر مهسا امینی را تکذیب کرد. وی گفت: او صبح دیروز شنبه برای رفتن به‌سر قبر دخترش از خانه بیرون آمده بود که پس‌ از هماهنگی در مسیر، نیروهای امنیتی او را به محل رسانده بودند و هیچ بازداشتی صورت نگرفت.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
همزمان با سالگرد آغاز اغتشاشات در ایران، عناصر یک تیم وابسته به گروهک‌های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد انجام اقدام تروریستی در سقز را داشتند، بازداشت شدند.
توئیتر