08
شنبه 21 مرداد 1402
شماره 8853
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

یک زن آمریکایی، آنقدر آب خورده که به مسمومیت آبی دچار شده و مغزش آسیب دیده است. این زن 35ساله، چنان تشنه بود که در عرض کمتر از 20دقیقه، 2لیتر آب خورد.
ویژه
قدیم‌ترها وقتی عضو خانواده‌ای بیمار می‌شد، آن هم از نوع بیماری‌های سخت، حتماً گذر خانواده به کوچه پس‌کوچه خیابان ناصرخسرو می‌افتاد تا داروی موردنیازش را با صرف هزینه‌های زیاد تهیه کند.
تنها درصورت یافتن آرامش درون خود، ارتباط واقعی با دیگران برقرار خواهید کرد.
۱۲ آگوست «روز جهانی فیل» است. در سال۲۰۱۲ دوفیلمساز کانادایی به نام‌های پاتریشیا سیمز و مایکل کلارک بنیاد حفاظت از فیل‌ها را در تایلند پایه‌گذاری و 12آگوست را با عنوان روز فیل نامگذاری کردند.

این مردم نازنین

اول آخر
چند پلک ساده در این شهر شلوغ و هزار رنگ، چند لحظه تامل در پیرامونی که گاهی از بس عجله داریم اصلا به چشم‌مان نمی‌آید و چند قاب فریزشده از گرم‌ترین روزهای سالی که ظاهرا گرم‌ترین روزهای همه اعصار دنیا هم هست.
برای مرهم

برای مرهم

بیراه نگفته‌ایم اگر بگوییم که اکثر خانواده‌های ایرانی در گوشه امن یکی از کشوهای خانه، کیسه‌ای پر از قرص و دارو دارند که معمولا هم استفاده‌ای از آن نمی‌شود تا تاریخ مصرف‌شان سر برسد و دور ریخته شوند.
بدویم تا زمین جوانه بزند
بدویم تا زمین جوانه بزند
اثر دونده‌ها روی زمین، اگر زباله نریزند و خرابکاری نکنند، معمولا هیچ است. در واقع برعکس است و هر بار که دونده‌ها گام بر می‌دارند، کفش‌شان یک گام بیشتر فرسوده می‌شود.
تا همین ۲سال قبل اگر جوانی می‌خواست کسب‌وکاری راه بیندازد، باید چکمه فولادی می‌پوشید و مدام از این سازمان به آن سازمان تردد می‌کرد تا مگر کارش روی غلتک بیفتد، اما در این ۲ سال اتفاقات خوبی برای مجوزهای کسب‌وکار رخ داده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یکی از مشکلاتی که معمولا زائران اربعین در خاک عراق با آن مواجه هستند، برقراری تماس اینترنتی با خانواده یا حتی همراهان در مسیر پیاده‌روی است.