11
شنبه 21 مرداد 1402
شماره 8853
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کتک زدن تکنیسین‌های اورژانس و بیمار توسط جوان عصبانی

کوتاه‌تر از حادثه
تکنیسین‌های اورژانس در حال انتقال بیمار قلبی به بیمارستان بودند که پسر او راه آمبولانس را سد کرد.
ویژه
به‌دنبال مرگ دختری جوان که پیکر نیمه‌جانش در یکی از پارک‌های تهران پیدا شده بود، تحقیقات برای رازگشایی از علت مرگ او آغاز شده است.
دو مرد شیشه‌ای خودشان را سرهنگ و سروان نیروی انتظامی جا می‌زدند تا نقشه سرقت‌های سریالی خود را عملی کنند اما در آخرین سرقت، با همکاری و اقدام بموقع شهروندان دستگیر شدند.
کشتی خارجی بعد از بارگیری چندین تن گاز ال.پی.جی در بندرعسلویه دچار آتش‌سوزی شد.
زندگی مخفیانه قاتل فراری بعد از 6سال پایان یافت

بدشناسی عجیب قاتل فراری در خیابان

گزارش
قاتل تحت تعقیب پس از حدود 6سال فرار، به تصور اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده به ایران برگشت و به زندگی مخفیانه‌اش ادامه داد اما زمانی که در حال عبور از یکی از خیابان‌های اصفهان بود، یکی از اقوام مقتول به‌صورت کاملا اتفاقی او را دید.
6 قربانی در انفجار گاز

6 قربانی در انفجار گاز

انفجار کپسول گاز در خانه‌ای روستایی در خوزستان حادثه تلخی به بار آورد و موجب جان‌باختن 6 نفر شد. به گزارش همشهری، این انفجار ساعت 6:30بامداد پنجشنبه در روستای لالب منطقه ابوالعباس شهرستان باغملک واقع در استان خوزستان اتفاق افتاد.
پایان تلخ 6 شبانه‌روز جست وجو برای یافتن مادر
پایان تلخ 6 شبانه‌روز جست وجو برای یافتن مادر
تلاش ها برای یافتن زن بیماری که از خانه بیرون رفته و یکباره ناپدید شده بود، پس از 6 شبانه‌روز جست‌وجو به کشف پیکر بی‌جان او منجر شد و که پایان تلخی داشت.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
بر اثر برخورد وانت حامل سوخت قاچاق با یک پراید در زهکلوت در ۴۷کیلومتری رودبارجنوب، راننده پراید و 2سرنشین افغانستانی آن جان باختند.
2 جوان ۱۶ و ۱۷ساله با سقوط در کانال نیشکر در ۱۰کیلومتری جاده اهواز به اندیمشک غرق شدند.