12
شنبه 21 مرداد 1402
شماره 8853
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خراسان‌شمالی،‌نیازمند‌برنامه‌ریزی علمی

خبر
استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به‌ مناسبت سالروز تاسیس استان، آن را نیازمند توجه و برنامه‌ریزی علمی برای تکامل دانست.
ویژه
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس اعلام کرد مرز رسمی خسروی با زیرساخت های مناسب و مطلوب از امن ترین مسیر‌ها‌ برای تردد زائران ‌ است.
عادل نجف‌زاده، نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی:‌‌مشکل آب روستاهای یزدکان، زاویه شیخلر، بابکان و کوله‌پیران شهرستان خوی با ۵۵۰۰ هزار نفر جمعیت با حفر چاه عمیق حل و فصل شد.
مهدی دوستی، استاندار هرمزگان:هرمزگان به ‌عنوان پایلوت حکمرانی هوشمند در کشور انتخاب شد.

بهره‌برداری از 13 پروژه درمانی در سیستان‌وبلوچستان‌

تعدادی پروژه‌‌ درمانی در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان به بهره‌برداری رسید، اما مطالبه مردم درباره کمبود نیروی متخصص هنوز پابرجاست‌
گزارش
«بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پنجشنبه -19مرداد- در سفر به سیستان و بلوچستان در حالی از مراکز درمانی استان بازدید و با مسئولان حوزه بهداشت و درمان نشست برگزار کرد که این استان در حوزه بهداشت و درمان مانند بسیاری دیگر از شاخص‌های توسعه، محرومیت‌های تاریخی دارد که شاید بتوان مهم‌ترین آنها را کمبود پزشک دانست.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
صبح روز پنجشنبه -19مرداد-، حادثه رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه «الله‌اکبر» منطقه حصار کرج موجب تخریب برخی از واحدهای مسکونی شد.